廣告

2012年10月18日 星期四

失望



由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 473)

响度話比我啲朋友仔知................Yahoo blog 由10月25日開始作出以下更改:第一項: 關注BLOG友的最新POST(取消)

第二項: 最近更新(取消)

第三項: 我的設定 > 關注BLOG友最新動向 > BLOG友的POST(取消)

第四項: 寫新POST > 將這篇POST更新分享至Y!及Facebook(取消)
yahoo blog 點解會變成咁嘅呢~??  新版已經有好多功能未完善 , 依家仲話取消哂以上功能 , 對我嚟講...............取消哂以上所有功能 , 就等於同所有blog 友失去哂聯繫~!!!!!!!!!

雖然1-3 項更新都不是太準確 , 有啲blog 友仔嘅更新我都收唔到 , 都要靠自己親自入去睇先知 , 不過..............點都好過無吖~!! 第4 項功能我無用過 , 所以唔關自己事~!!

以後睇怕要用好多時間去做大搜查 , 先可以同blog 友仔keep 住聯繫 , 咁我咪少咗好多私人時間囉 ., 我唔制呀~!!!!!!!!!!  如果係咁............我响度通知所有朋友仔同blog 友仔 , 無咗以上功能...............我可能要遲少少先覆到大家啲blog ~!!  希望大家唔好介意呢~!!


沒有留言:

張貼留言