廣告

2012年10月30日 星期二

今年重陽節打破慣例


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 495)

10月23日星期二

今日係一年一度嘅重陽節 , 原本每年呢一日 , 爸爸媽媽都要去拜山 , 誓估唔到.................今年佢哋唔駛去拜山 , 事原因為有個親戚走咗...............所以今年無得拜~!!  就係咁..............無端端捉咗我去扮靚靚 ~!!

立咗秋都仲係咁熱 , 媽媽叫日本姐姐同我剪短啲~!!




短耳 look 依然無變 , 個身都係剪3mm , 夠哂清爽~!!





大家話...............我呢個new look 靚唔靚呢~??





招牌動作...............側側頭嚟喇~!!





今次最快剪完..................用咗二個鐘咋~!!





媽媽同我都好滿意呢個新 look , 剪埋呢次應該唔駛剪咁短lu~!!  今次條絲帶..............爸爸話好襯我 , 仲話我似一隻公仔呢~!!

沒有留言:

張貼留言