廣告

2012年10月30日 星期二

預祝大家萬聖節快樂~!!!!!!!!!!


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 440 )

10月30日星期二

一年一度萬聖節又嚟喇..................., 每年呢個節日 , 我都會出嚟扮鬼扮馬 , 今年都唔例外 , 我個型像顧問(媽媽) 今年幫我訂咗件新衫 , 又買咗份萬聖節禮物送比我 , 我好開心呢~!!


呢份就係我今年嘅萬聖節禮物 , 入面唔知裝咗啲咩嘢嘅呢??




我出場喇..............大家估唔估到我呢身打扮係咩嘢呢??





比個貼士大家................係一個卡通人物~!!





比佢側面你哋睇.................我有把刀架~!!





媽媽話呢個側面最似呢~!!





禮物盒入面原來有蝙蝠餅餅 , 仲有風乾雞條 , 仲有星星玩具 , 有得玩又有得食 , 正呀~!!!!!!!!!!





開估喇...............就係家喻戶曉嘅Peter Pan 就係我~!!





時至今日 , 不管世事如何 , 小飛俠(Peter Pan ) 都保留一顆未泯的童心 , 我明白點解媽媽要我扮小飛俠 , 响媽媽心目中 , 我就係永遠長不大嘅小飛俠 , 哈哈.............又真係幾似我喎~!!  anyway...............响度預祝大家有個 Happy Halloween~!!!!!!!!






 

                                              

沒有留言:

張貼留言