廣告

2012年10月2日 星期二

好友相聚在中秋


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 505)

9月30日星期日

今日係一年一度嘅中秋節 , 除咗同家人一齊過 , 仲可以選擇同好朋友一齊過 , 媽媽一早幫我約咗由細玩到大嘅好朋友一齊慶祝中秋節~!!

天氣咁好................當然去行山山呢~!!




等好朋友仔嚟...............心情特別開心~!!





到喇................到喇..................呢個就係同我由細玩到大嘅好朋友"哈比"





仲有佢個妹妹"卡卡"





添多個新成員細細佬"德德"





好高興認識你呢~!!




我係大呀哥當然由我帶頭行啦~!!





行咗一個鐘頭多啲.................係時候要補充吓體力~!!





唔該................比多少少我食啦~!!





沿途有好多未變色的紅葉~!!





行到嚟呢度有兩條路喎...............??





行呢邊"大欖涌水塘"好唔好呀??





德德曳曳跑去大狗度"空"人 , 要罰坐同上繩~!!





行咗個幾鐘要回程 lu ~!!





五點鐘喇要行快啲至得...............卡卡仲响度等食 , 唔等你呢~!!





睇吓我同哈比玩得幾開心~!!





行行吓撞到呢個朋友仔~!!





同哈比過去打過招呼先..................!!





臨走影番張全男班合照~!!





加埋卡卡妹妹嚟張大合照留念呢~!!





行咗二個幾鐘...............返屋企做節 lu~!!





媽媽買比我嘅甘筍芝士味冰皮月餅~!!





仲買咗呢個兔仔燈籠比我玩添 , 响度祝大家中秋節快樂~!!!!!!!!!




冰皮月餅真係好好味呀 , 今年中秋節過得特別開心呢~!!  



沒有留言:

張貼留言