廣告

2012年10月11日 星期四

行天梯


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 610 )

9月7日星期日

媽媽呢排唔知係咪追天梯追到上咗癮 , 連今次行山都揀咗有條長長嘅樓梯嚟行 , 唔通佢想同爸爸感受吓嗰份不離不棄 , 從一而終嘅愛情~!!  呢啲咁辛苦嘅行程...............佢哋兩個慢慢去感受 , 我實要佢哋抱我架~!!

大家想感受吓咩嘢叫天梯................可以嚟呢度行吓呢~!!




一開始就要行樓梯 , 好彩唔係好高咋~!!





然後沿山路而行.................





呢度望出去...............仲見到汀九橋添~!!





好快就嚟到涼亭..................坐低休息吓先~!!





爸爸媽媽鐘意行多樹蔭嘅地方 , 所以揀咗行青衣回歸徑3號同4號亭段~!!





沿途見到好多呢種花~!!





行咗咁耐................係時候食啲嘢補充吓體力~!!





起程lu ....................





倆老終於抱住我.................行完條天梯喇~!!!!!!!!!





呢度就係我哋嘅目的地.................!!





企高啲睇吓有咩嘢景睇先~??





從呢度望落去見到深井一帶





休息完要回程lu , 睇吓條天梯幾長??





今次輪到邊個抱我呀??





抱完條天梯................兩老行得慢過我 , 成日叫我唔好行咁快~!!





呢到真係好舒服...............全部樹蔭.................企定定等埋你哋勒~!!





又比媽媽鬧我成日企 , 我以後唔敢喇~!!!!!!!!!!





話咁快................返到嚟涼亭 , 飲啖水食吓嘢休息吓先~!!




今日我行得最舒服...............唔知爸爸媽媽經歷完行天梯嘅感受................係咪更加愛對方 , 直到終老呢~??












沒有留言:

張貼留言