廣告

2016年5月27日 星期五

有驚無險去行山



5月22日星期日


原本一早約咗爸爸嗰好朋友一齊行山 , 可惜哥哥屋企特然有事要佢幫忙 , 所以佢同姐姐出唔到嚟行山 , 改咗晚上食飯 , 就係咁...............咕碌家唯有自己去行山~!!



由於天氣開始熱 , 媽媽揀咗條全樹蔭嘅山路嚟行 , 目的地係青衣自然徑 , 揸車去到青衣 , 我同媽媽坐後面坐位 , 隔離線有架私家車越迫越埋  , 爸爸即刻響安 , 個司機才恍然大悟 , 因得兩條行車線 , 我哋焗住無得走 , 結果都係撞到我哋架車 , 好彩只係撞到倒後鏡 , 不過已經嚇屎我同媽媽呢 , 落車傾咗一輪 , 個年青司機應該係富二代 , 不停同我哋 say sorry , 仲願意賠錢 , 交換了電話 , 等車行報價再同他聯絡 , 我哋就繼續行程 , 真係有驚無險 , 好彩好彩 , 去相~!!



泊好車................呢度我哋好耐無行過呢~!! 



太陽伯伯出嚟開工 , 好耀眼




今日天朗氣清 , 勁舒服~!! 




沿住樓梯向上行




同媽媽影張合照留念




好美麗的蝴蝶 bb 




全樹蔭 , 不過都幾多蚊下




到咗涼亭 , 我哋响度休息一吓




順便同媽媽打吓千鞦 




仲比媽媽發現咗咁大對蝴蝶响度曳曳




回程 lu 




我又周圍探索新事物




話咁快出返嚟大路




同爸爸行孖咇結束今日嘅行程



雖然我哋行咗個幾鐘頭 , 但係都全身濕哂 , 出咗一身汗 , 做完運動..................係時候返屋企洗白白 lu ~!! 







18 則留言:

  1. 嘩~~~~好彩你地無事咋,但都嚇餐屎
    爸爸一定好心痛二奶受傷了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係嚇屎我呀,見佢架車越嚟越近,差幾mm就撞埋嚟,我即刻抱實呀仔,仲大叫碌爸避開,好彩掂到嗰倒後鏡即停車,真係好好彩呢。
      爸爸有少少唔開心,嗰個富二代揸架80幾萬嘅靚車,佢都不停問有無嚇親狗狗,咁就算數唔鬧佢啦。

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢度有幾條分叉路,我哋揀咗條有樹蔭嘅路嚟行,真係行得好舒服,不過今次多咗好多蚊呢。

      刪除
  3. 佢識得關心圓咕碌有冇驚驚,都算佢有愛心同責任心,最緊要係冇乜大問題,叫做好好彩囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,嗰司機都有愛心嘅,加上唔係好大件事,又唔駛報警,所以我哋照去行山呢。

      刪除
  4. 有驚無險,好彩!哩條都幾好行咁呢~~~

    回覆刪除
  5. 好彩呢個富二代有禮貌咋! 如果撞埋嚟嗰個係二世祖又或者嗰啲死飛仔就麻煩啦! 好彩今次有驚無險!
    前兩日我在家附近山波, 見到有蛇仔呀! 你哋行山時要小心啲呀! 有好多地方都話見到有蛇出沒呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係死飛仔我哋就報咗警,好彩唔係咋,仲可以去行山。
      有蛇?咁真係要小心啲,謝謝提點呢。

      刪除
  6. Can feel you can breath the fresh air again...P.S. I really feel the snap of "蝴蝶曳曳" so amazing :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家天氣開始熱,要揀啲樹蔭路先行得,唔係我會好辛苦呢。
      哈哈..........我哋都係第一次見咋,so amazing too

      刪除
  7. "蝴蝶曳曳"都比你影到
    真係 -- 勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.........仲要咁大隻,真係第一次見呢。

      刪除