廣告

2016年5月4日 星期三

母子行+生日篇


4月23日星期六



由於天文台話星期日會落大雨 , 媽媽怕我無得出街 , 所以提早今日自己帶我去街 , 今次啲相全部用手機影 , 影得唔錯呢~!!



响屋企附近嘅樹蔭行  , 環境唔錯架




行遠少少.................呢度有個公園好古色古香 





睇到啲圍牆就知 , 我都要企定定影返張相留念





行咗入去公園度影相 , 係咪好靚呢? 





我同媽媽行咗一個鐘頭就返屋企 lu , 今日玩得好開心呢~!! 


4月24日星期日

媽媽生日大日子 , 個蛋糕係咪好靚呢 ? 



祝我至愛嘅媽媽生日大快樂 , 最緊要買多啲零食比我食 , 仲有要身體健康呢~!! 




謝謝遠方嘅好友送上親自畫嘅生日咭同禮物






呢個咁靚嘅銀包 , 仲係 Joice ee 親手整比媽媽 , 有埋媽媽個名架 , 媽媽好鐘意呢~!! 






仲有來自 New Zealand 嘅生日禮物






係媽媽嗰契妹送比媽媽 , 好靚嘅 E 字( 又係整梗媽媽嗰英文名 )同天使公仔






謝謝你們嘅心意 , 媽媽收到哂呢 , 媽媽話有咁多人錫自己 , 要好好珍惜同感恩~!! 










14 則留言:

  1. 祝圓咕碌媽媽生日快樂!身體健康!日日都開開心心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 Man Man 嘅祝福,我媽媽收到哂呢。

      刪除
  2. 咕碌媽人緣好好呢,朋友個個都好有心思~~有圓咕碌相伴,喜悅加倍呀:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,媽媽好多好朋友架,個個最少都識咗10年以上,有幾個知己仲識咗20以上呢。
      哈哈..........艾華斯真係識氹我開心,抵錫呢。

      刪除
  3. Sorry to keep you waiting baby...please tell to your mummy her gift also it's on the way :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐唔駛咁客氣呢,又要你破費,媽媽知道咗實開心屎佢,過咗生日仲有禮物收,我代媽媽謝謝你先。

      刪除
    2. U're most welcome...remember let me know once your mummy receive le:)

      刪除
    3. o.k. 我一定會話比你知。

      刪除
  4. 再度送上祝福,最重要係身體健康!👍👍👍

    回覆刪除
  5. 好鍾意碌碌陪媽咪影嗰張生日相, 兩個都超靚, 笑容超甜美!(*0*)(*0*)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝B 姐姐 , 我希望每年都同媽媽一齊影生日相 , 一齊咁 sweet 呢~!! ^0^

      刪除