廣告

2016年5月25日 星期三

媽媽病了



5月15日星期日


一連兩日放假 , 好可惜媽媽病咗 , 感冒菌入腸胃 , 尋日仲肚疴咗幾次 , 全日食白粥 , 今日見好返少少 , 同爸爸帶我落屋企附近行吓 , 媽媽話曬吓太陽會好啲呢~!!


有得去街睇吓我幾開心



我身後面係紅火火嘅"鳯凰木" , 呢期好紅爆~!! 




加埋我呢個甜美笑容 , 係咪好正呢? 




行咗個幾鐘頭 , 係時候回家 lu 



希望媽媽快啲好返 , 我半夜有叫媽媽起身食藥架 , 媽媽加油加油呢~!!!!!!!! 








20 則留言:

  1. 感冒菌入腸胃😱😱😱保重呀,咪亂食嘢住,休息多啲😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 碌媽:睇咗兩次醫生先好返,呢排响屋企煮飯,食得清呢,謝謝關心。

      刪除
  2. 圓咕碌笑得超開心~~
    祝你媽媽早日康復,你要睇住媽媽呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要一家人去街街,去邊都玩得開心呢。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我係開朗嘅小朋友嚟,希望感染到身邊嘅朋友仔都開心呢。

      刪除
  4. 你媽媽好幸福喔,有個乖仔識得叫食藥,叻叻
    係樓下行都一樣開心啦,有得聞下跑下都好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 同你熟.........先話比你知吖,因為媽媽每次食藥我都分到包包食呢,咔咔。
      好同意,只要一家人一齊,去邊都無所謂。

      刪除
  5. 見到圓咕碌甜美嘅笑容,你媽媽會好快好番,你要好好照顧佢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 Man Man 關心 , 媽媽已經好返哂呢~!! ^0^

      刪除
  6. 咕碌咁叻叫媽媽食藥?抵讚!咕碌媽要好好保重呀:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咕碌媽:謝謝艾華斯慰問,我已經好返哂呢,有心。

      刪除
  7. 碌碌, 真係低鍚到爆! (*3*) (*3*)

    回覆刪除
  8. I can fully understand this bad experience too...that time get fever & vomit with Mr Soh just becoz of eat dirty ice-cream together ...please remind your mummy really need to take care all of food in summer time...Hope she feel better now...

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝靚姐姐關心,媽媽會聽你話..........註意飲食,夏天食嘢真係要小心呢。

      刪除
  9. 有正能量爆棚嘅圓咕碌在旁,身體都會復原得快啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同呀 , 我每日都充滿正能量呢~!!

      刪除