廣告

2016年5月4日 星期三

難忘的大埔滘行山遊



4月17日星期日



今日Apelles ee 同 Tiff 約咗我哋去行山 , 目的地係大埔滘自然教育徑 , 由於食埋晚飯嘅關係 , 所以約咗下午三點半响大埔火車站集合 , 然後一齊出發 , 唔講咁多...............去相


泊好車 , 然後行上一條長長嘅斜路



好彩今日天蔭蔭 , 加上有風 , 睇吓我行得幾寫意




沿途仲有好多蝴蝶




我仲識咗兩個新朋友仔 , 佢主人係領養佢哋返嚟架 , 依家佢哋好幸福呢~!! 




呢隻松鼠好鐘意撩我玩 , 玩到我索哂氣喇




好喇.................我哋繼續行程




好特別嘅植物




行到嚟研習園 , 影張相坐低休息一吓




Apelles ee 親自整咗呢個改良版嘅 Tiramisu (入面有香焦架) 提早同媽媽慶祝生日 , 真係好有心思~!! 




咁難忘 , 一定要影返張相留念




食完甜品 , 我周圍八吓先...................




睇吓我哋啲 pose , 係咪好自然呢 ? 




Apelles ee 同 Tiff 好 sweet ~!! 




企定定影沙龍相




臨走又影吓合照




睇到我個笑容...................就知我玩得好開心呢~!! 




Tiff 依家夠膽同我單獨合照 , 比十個 like 你~!! 




影埋呢張相回程 lu 




呢度真係好大風 , 吹到我耳仔都飛起咗




唔好笑我呢~!! 




仲影 ? 行快啲................趕住去食 dinner 




呢度好歡迎狗狗




仲有條山水 , 好多人飲同用架




夜晚又有螢火蟲睇




好喇................去攞車呢~!! 




話咁快我哋嚟到 Luca 餐廳 , 叫侍應幫我哋影返張全體大合照留念先




熱騰騰嘅自家制麵包 , 我分享到少少包包~!! 




凱撒沙律




新鮮無花果火箭菜巴馬火腿 Pizza 




鮮蟹肉大蝦配幼麵




沙嗲串燒(豬同雞)




最後餐廳送上心太軟甜品比媽媽食




謝謝 Apelles ee 同 Tiff 請客 , 呢餐我哋食得好滿足 , 又傾得好開心 , 媽媽感謝你哋呢份心意 , 謝謝你們呢~!! 


註: 由於媽媽生日 , 有好多朋友請佢食飯慶祝 , 所以佢到依家先得閒同我執相 , 呢篇 blog 先咁遲出呢 , 希望大家見諒 ~!! 


















14 則留言:

  1. 有得玩又有得食, 真係賞心樂事!
    祝咕碌媽生日快樂, 想果樣有果樣(^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好犀利, 今次我竟然係第1個留言, wahaha ~

      刪除
    2. 謝謝丸丸家嘅祝福 , 媽媽收到哂呢~!!

      刪除
    3. 比你笑屎我喇 , 諗諗吓.........又真係好難得呢 , 咔咔~!! ^0^

      刪除
  2. 朋友真係好SWEET,未食都心甜~~行山識到新朋友,真係好開心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝咕碌媽生日快樂,心想事成^^

      刪除
    2. 呢個朋友同媽媽識咗10年喇,仲認咗媽媽做媽咪,佢之前响星球住,今年先返嚟香港定居,所以係第一年同媽媽慶祝生日呢。

      刪除
    3. 謝謝艾華斯嘅祝福,我代媽媽謝謝你呢。

      刪除
  3. 依家Tiff唔再驚咕碌仔,咕碌仔一定更加開心,祝咕碌媽生日快樂,成日都開開心心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,Tiff 依家比我嘅熱情溶化咗,好有成功感呢。
      我代媽媽謝謝你遙遠嘅祝福。

      刪除
  4. Please send best Regards to Apelles ee ...miz her too :)
    Your mummy can enjoy soooooooo delicious meal...make her heart melt indeed.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好,我會幫你話比ee知,佢知道咗一定好開心呢。
      媽媽真係好開心,個甜品好好味呢。

      刪除
  5. 嘩~個大蝦麵睇到我流哂口水!😍😛

    回覆刪除