廣告

2016年5月21日 星期六

開心的母親節



5月8日星期日



今日係一年一度嘅母親節 , 身為孝順仔嘅我 , 當然要同媽媽慶祝一吓 , 我揀咗一間泰國菜 , 爸爸媽媽都未去過 , 貪佢環境靚 , 又有露天坐位 , 訂咗去食 lunch  , 唔講咁多..............去相....................!!



今日天氣都幾熱吓 , 有成 30 度 , 坐低即刻叫返杯芒果沙冰消吓暑




知媽媽鐘意食春卷 , 叫咗呢個蝦春卷比媽媽食 , 全隻蝦都好彈牙 , 好新鮮 , 好好味呢~!! 





另外仲叫咗碟泰式炒河粉 , 爸爸媽媽掛住食 , 唔記得影相呢 , 咔咔 , 母親節又點少得同媽媽影返張相留念~!! 





食飽飽................我哋去咗竉物宅游水




又係時候到我表演比媽媽睇




游水最緊要淡定 , 睇吓我游得幾寫意




頭仔唔濕 , 仲要無水花呢~!! 




話咁快就游到池邊




上水 lu , 我個身型泊得住宋仲基呢 , keke 




來來回回游咗8次




唔記得話比大家知...................




小弟今年第一次下水禮




係咪游得好好呢 ? 




游水對身體好 , 為咗氹媽媽開心 , 我願意游多啲水呢~!! 




又同媽媽影返張合照留念




游完水玩吓掟波波




我每次都接到波波架~!! 




係咪好叻叻呢 ? 




仲玩到飛起咗 , 真係入水能游 , 出水能跳




呢隻金毛 , 同我一樣已經 11 歲 , 佢主人好錫佢架 , 大家都有個好媽媽照顧 , 睇到佢嘅笑容 , 就知生活得好 happy , 祝大家身體健康 , 開開心心過每一天~!! 




當然要影返張合照留念呢 , 母親節大快樂呀~!!!!!!!! 



20 則留言:

  1. 來回8次咁多啊,好叻叻呀,真係好有活力

    回覆刪除
  2. 游泳健將,名符其實的狗仔式!

    回覆刪除
  3. 唔怪得咕碌咁FIT啦~~又游水、又行山!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要保持良好嘅體魄,先可以陪多爸爸媽媽耐啲呢。

      刪除
  4. 游多D水真係好有益,圓咕碌身體好,就係送俾媽咪最好嘅禮物呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係Man Man講中哂我嘅心聲,抵錫呢。

      刪除
  5. 假期都可以包埸! 碌碌游得好爽呢! (^0^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日母親節想唔包場都唔得呢,咔咔。

      刪除
  6. 見到圓咕碌咁有活力, ee同咕碌媽都咁開心! (^_^)

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah.........全中,係送比媽媽最好嘅母親節禮物。

      刪除
  7. 咕碌好叻仔, 游得好淡定
    阿丸游到好似遇溺咁款(><)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能丸丸怕水,所以先驚游水,比啲信心丸丸,讚吓佢,咁佢唔會咁驚呢。

      刪除