廣告

2015年11月30日 星期一

新造型


11月25日星期三


今日爸媽攞咗假..............同我去日本姐姐度扮靚靚 , 今次媽媽要求剪短耳仔 , 咀仔要細啲 , 手腳依然係直筒 , 波波尾無得走 , 就係咁.............爸媽放低咗我比日本姐姐 , 然後走咗去嘆茶 , 兩個鐘左右我就扮完靚靚 , 等爸媽嚟接我呢~!!



登.....登.......登.........鄧............呢個就係我個新 look 嚟呢~!! 



又賣吓萌先.................




比個全身 look 大家睇吓呢~!! 




新 look 係咪好 bb 樣呢 ? 




同場加映 , 入秋以嚟最凍嘅一日 , 媽媽幫我著上新衫帶埋頸巾同我影沙龍相~!! 




係咪好有型呢 ? 




媽媽同我都好滿意呢幾張相




唔知大家又鐘唔鐘意呢 ? 



謝謝大家收看 , 記得有時間入去睇廣告 , 我代流浪狗狗謝謝大家呢~!! 








20 則留言:

  1. 咀仔細啲真係清爽好多^^
    毛毛頸巾LOOK好襯你

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,打理都易啲呢,話比你知吖...........媽媽啲朋友仔全部見完我個新 look ,都話好 bb 樣呢。
      呢啲頸巾我好鐘意架,聽到殷師奶讚我,好開心呢。

      刪除
  2. 好愛咕碌仔時裝模特兒look,想像佢行“天橋”,一定入型入格

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一歲嗰陣時,同好多model 行過 catwalk ,已經見慣大場面,一定無問題呢。

      刪除
  3. 完全被電暈~~我妹妹都話你好識擺POSE呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我咪多咗個 fans 囉?超開心呢。

      刪除
  4. 真係好BB樣喎!可愛程度燥燈啦!
    睇廣告!按那裡呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. janejane 去完旅行返嚟?一定好好玩呢。
      我都好鐘意呢個 bb look 呢,咔咔。
      Banner 有1個,側面拉到中間位置有2個,click 入去睇就得,我代流浪狗機構謝謝你。

      刪除
  5. 圓咕碌個新LOOK好型仔,我好鍾意呀!

    回覆刪除
  6. 新造型帥氣又醒目!
    新衫很時尚,頸巾超貴氣!

    回覆刪除
  7. Your winter look super cool & smart le baby (LIKE)

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽到靚姐姐咁講................最開心係我個形象指導呢 , 咔咔~!!

      刪除
  8. 好得意, 狗仔一剪短毛就會好 bb look ^^

    回覆刪除
  9. 碌碌, 型仔look 好吸引呀! 我鍾意着咗衫, 第一張側頭, 超正! (*3*)b (*3*)b

    回覆刪除
    回覆
    1. B 姐姐真係好,成日都讚美我,錫哂你呢。

      刪除