廣告

2015年11月12日 星期四

大東山之旅


11月8日星期日


昨晚見到爸媽不停响度執執執 , 好似今日有大 project 要搞咁..............., 原來約咗幾個朋友仔一齊行大東山 , 目的係為咗影芒草 , 大東山係香港第三大高山 , 要爬上869公尺高 , 真係小啲體能都唔得 ,  仲要超多梯級 , 好彩我唔駛行樓梯 , 全程由媽媽揹我上山同落山 , 約咗朱屎家同另外兩位朋友响東涌坐巴士去伯公坳 , 落咗車由鳯凰徑開始行上大東山 , 頭段............因為媽媽未試過揹7磅幾嘅我行山 , 所以初段非常吃力 , 差啲暈低 , 要坐低休息同搽白花油 , 抖順咗先再行 , 斷斷續續休息咗三次 , 媽媽決定唔揹我 , 由爸爸負責揹 , 輕鬆咗之後 , 媽媽就行得好舒服 , 仲習慣咗放慢腳步行山同呼吸 , 之後媽媽主動提議揹返我 , 因為見爸爸都好辛苦 , 好開心咕碌家到最後都戰勝咗大東山 , 真係一個好好嘅回憶呢~!!!!!!!!




大東山我哋嚟喇~!!!!!!!!



風景真係好美




第一次見咁多芒草




仲有無敵海景睇




睇吓我嗰日幾開心




當然唔少得同媽媽影合照留念




媽媽帶咗蕃薯同三文治充飢




太陽一出 , 即刻抓緊機會影金光閃閃嘅芒草




到咗爛頭營.....................坐定定影張沙龍相~!! 




環境真係超正




媽媽當日就係咁揹我上落山呢~!! 




Juicy family 




大東山嘅高度 , 真係同啲雲好接近




好開心遇見朋友仔




你唔好阻住我去廁所啦




唔發威當我無到




快啲行開 , 媽媽叫我呀................




企定定同芒草合照




點都要揾人影張全體大合照留念




又起程.................响東涌出發 lu 





如果唔揀行落東涌 , 又可以去梅窩呢~!! 




估唔到香港有個咁靚嘅地方




落山時仲見到赤立角機場跑道




謝謝爸媽唔怕辛苦都帶埋我嚟




我都好鐘意呢個地方呢~!! 




希望下年可以再嚟過 , 謝謝收看~!! 







36 則留言:

  1. 多謝你哋提供照片介紹 ,禾會搵亞三同亞四帶禾去反

    回覆刪除
    回覆
    1. 記住狗狗唔好上落樓梯,好傷菠蘿蓋呢。

      刪除
  2. 又真係好靚風景喎! 不過辛苦哂咕碌媽, 囝囝快d錫返媽咪喇! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 風景真係超級靚 , 我當然有錫媽媽啦 , 媽媽對腳每晚都搽按摩膏 , 到今日唔痛 lu , 開心 ing ~!!

      刪除
  3. 媽咪好叻呀! 我唔令野行都行唔到~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..............媽媽試吓咋 , 佢初時都好擔心唔得呢~!!

      刪除
  4. 好多芒草金光閃閃,真係好靚呀~~
    希望有生之年都可以去一次
    企得咁高,望落去既風景一定好難忘

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩.............你咁夜都仲未瞓?
      下年揾日平日一齊去吖?
      我都覺得要去行吓 , 感受一吓咁高嘅天空 , 你一定愛上呢~!!

      刪除
  5. 啲芒草點靚,都搶唔到咕碌仔鏡

    回覆刪除
  6. 點讚完相片想不到還有全篇看,更有感覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁難忘嘅回憶 , 一定要記低佢 , 謝謝你感覺到 , 你嘅台旅 , 我會抽時間睇呢~!!

      刪除
  7. 嘩嘩嘩, 閃閃發光既芒草巧靚呀!!
    圓咕碌, 媽咪爸B咁辛苦都帶埋係去玩,你有無錫返佢地呀!! ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 影嗰張相係啱啱有太陽,影完好快就比雲蓋住,所以上到咁高山影相都要講緣份。
      我緊係有啦,每日都錫錫佢哋,佢哋好受落呢,卡卡。

      刪除
  8. 你真是超幸福,有咁好嘅爸媽帶你去咁多地方……
    相片中的你又快樂又滿足,唔知爸媽有無成日諗吓帶你去邊度玩諗到頭都大呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝charmaine , 我有個咁錫我嘅爸媽 , 真係好幸運 ~!!
      哈哈............我估佢哋有時都諗到頭都大呢~!!

      刪除
  9. 要行八百幾公尺嘅大東山,爸爸同媽媽仲要揹住圓咕碌,感覺真係好辛苦喎。由此可知爸媽幾錫圓咕碌,你要更乖去錫番爸媽呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗揹我,仲要揹2支水,食物同相機鏡頭,所以爸爸個背包仲重過媽媽揹我呢。
      我緊係有錫爸爸媽媽呢。

      刪除
  10. 嘩, 碌碌你好叻, 姨姨有行山三寶架 ~阿婆香水(白花油), 行山扙同話梅, 不過未有勇氣行上去呢 ^^ 哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.........我少個 ee ,我只有兩寶,就係爸爸同媽媽呢。
      有時間真係要去行吓,風景好美呢。

      刪除
  11. 你就幸福啦,媽媽揹住你!大東山好值得去,但真係好多梯級呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都算幸福呢,艾華斯有時間都去行吓,包你一定愛上呢個地方呢。

      刪除
    2. 我行過啦,都幾中意~~但我唔中意梯級,所以要再隔一段時間先去:P

      刪除
    3. 我哋都好憎呢,卡卡。

      刪除
  12. 我都夢想有朝一日可以上來呢度~

    回覆刪除
    回覆
    1. 下年你呢個時候嚟香港,同你上去行吖。

      刪除
  13. 碌BB同朱屎玩得好開心喎,點解唔見豆豆嘅?
    我都想同你地去行山呀,下個月啦,等我膊頭唔痛就約啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為豆媽揹唔到豆豆上落山,豆爸又只能夠揹一隻,所以咪無帶呀豆呢。
      好呀,我都好耐無見 janejane 呢,係呢........你膊頭無事嫲?祝 janejane 早日康復。

      刪除
  14. 哈哈! 原來咕碌媽啲體力同我不相上下, 我上次由屯門行到下白泥, 都好似你咁, 要擦油同休息好多次先行得晒呀! 不過咁辛苦行到去睇到咁靚嘅景色乜都底返晒! (^0^)b (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔同嘅..........我要揹住咕碌上山,真係好辛苦,同埋行得太快先出事呢,卡卡。
      經過今次嘅體驗,下年就知道點行呢。

      刪除
  15. 見到咁靚既景, 再辛苦都值得。

    回覆刪除
  16. Wakakakkaka....special like that snap➣➣"唔發威當我無到!" HO MAN!! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最憎比狗聞 , 所以我會反客為主 , 見到靚姐姐笑 , 我都好開心呢~!!

      刪除
  17. 你地真係好勁呀, 可以行到上去仲睇到咁清咁靚ge view

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔勁架,死撐咋,好彩都捱到上山頂呢。
      不過講真 .........風景真係好美,值得去嘅。

      刪除