廣告

2015年11月17日 星期二

廣告合作


11月17日星期二


今日對咕碌家嚟講係一個好有意義嘅日子 , 話說早一個月前 , 有間廣告公司揾媽媽合作 , 想响我個 blog 度落廣告 , 仲好有誠意揾 courier send 咗份同意書比媽媽睇 , 講真由 Yahoo 寫 blog 到 Google , 無諗過會得到廣告商認同 , 心情難免開心又興奮 , 媽媽話 : 我已經好幸福 , 咩嘢都有 , 決定將所得嘅佣金全部捐去比流浪狗狗嘅機構 , 嚟得仲有意義呢 , 所以好希望大家入嚟睇我個 blog 之餘 , 有時間就 click 入去睇埋廣告 , 咁我哋先會有佣金分 , 因為每 click入一次計一次數 , 希望大家多多支持 , 咕碌家代所有流浪狗狗謝謝大家呢~!!






28 則留言:

  1. 我道係咁話! 做善事, 一定支持! 咕碌家加油! (^0^)b (^0^)b

    回覆刪除
  2. 做善事一定支持X3!!
    click 左好多次... kaka~~

    回覆刪除
  3. 圓咕碌日記是一個超高人氣的部落格,希望廣告收益的數字「默默成長」,幫到流浪狗狗。

    回覆刪除
  4. 好叻又好有意思!clicked~~^^

    回覆刪除
  5. 碌碌家的事我支持,碌BB真係越來城靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 janejane 無限量支持咕碌家呢。

      刪除
  6. 回覆
    1. 謝謝靚太支持,呢3個廣告會不停換,其實唔只3個呢,咔咔。

      刪除
  7. U're the pop star indeed!! (SUPER)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好笑我啦 , 得同廣告商認同真係好意外呢~!!

      刪除
  8. 咕碌,我睇過啲廣告喇,都係我間唔中會上嘅website,咁我以後就先嚟探你,然後至上佢哋度啦! 支持你嘅愛心同善心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先謝謝你咁鼎力支持,我都係出少少綿力,希望幫得幾多得幾多呢。

      刪除
  9. 好有善心呢, 祝你地收多D佣金, 咁就多D狗狗受惠, 一定支持, yeah!! :)

    回覆刪除