廣告

2015年12月4日 星期五

大棠賞紅葉 2015


11月29日星期日



今日媽媽啲好朋友由香港區..............山長水遠入嚟元朗約咗我哋食 lunch , 然後一齊行大棠睇紅葉 , 最大目的當然係見我啦 , 哈哈.............唔講咁多住.............去相呢~!!



好客嘅我哋 , 一早就嚟到呢間 cafe 攞位 , 等哥哥姐姐嚟到就有位坐~!! 



食飽飽泊好車 , 由於都幾多人嘅關係 , 我哋揀咗行教育徑 , 唔駛同人迫~!! 




預備起程 , 有人叫住我嗰名




原來係一位好錫我嘅姐姐 , 難得撞到...............同佢影返張相留念~!! 




影完相 , 同姐姐 say bye bye  , 開始上山喇~!!!!!!!! 




今日天氣都有啲熱




沿途欣賞吓花花




有樹蔭嘅關係 , 我行得好寫意~!! 




呢位哥哥好錫我架 , 同佢影返張合照先~!! 




我同媽媽孖住行




去到紅葉位喇 , 啲紅葉仲未變色 , 有啲失望呢~!! 




揾到呢棵算最紅~!! 




等我企高啲同啲紅葉影返張相留念




當然唔少得同媽媽啲好友影大合照啦~!! 




我身後全部都係未變色嘅楓樹




只有一棵開始變色 , 可能同天氣熱有關




咁優美嘅環境 , 坐低慢慢欣賞一吓~!! 




行返落山已經五點半鐘 , 大家咁遠入到嚟 , 當然要食埋 dinner 先走 , 媽媽精心挑選咗一間德國餐廰比大家 , 去到洪水橋已經六點幾 , 好彩早到無訂枱都有位呢~!! 以下所有相都係用手機影 , 可能無咁靚 , 多多體諒呢~!! 


呢間餐廰好 welcome 狗狗架 , 唔該我想叫嘢食? 



頭盤




海鮮意粉




芝士煙肉焗法式生蠔




一定要食嘅招牌德國豬手




仲有呢個豬肋排




加埋德國啤酒 , 又有 Live band 演奏 , 一路聽歌一路食嘢 




氣氛好到不得了 , 大家都玩得好盡興 , 咁就過咗一個開心嘅星期日 , 期待下次又見面呢~!! 









20 則留言:

  1. Super envy you guys can enjoy yummy food under the winter :) No need go to KYOTO still can see the red leaf le...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛妒忌 , 你係咪農曆新年返嚟呢? 如果無記錯.............好似年初四我哋會見面 , 到時請你去食好嘢呢~!!
      可惜今年紅葉開得遲 , 聖誕節去會好靚呢~!!

      刪除
  2. 有歡迎你的餐廳就最好,食都食得開心D
    哩間我都未去過,只是常常經過

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間餐廳真係好歡迎狗狗 , 門口又泊得車 , 嚟呢度食又近 , 如果唔係貴 , 爸媽一定成日帶我嚟呢 , 咔咔~!!
      有機會同你同埋大爺去食吖 , 真係好正架~!!

      刪除
  3. 咕碌仔,為咗見你一面,都唔怕山長水遠都要見你

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發現原來有好多哥哥姐姐好錫我,當然包括ee啦。

      刪除
  4. 希望等我去到時已經轉晒色 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該响聖誕會轉哂色,不過落過雨啲紅葉會起斑,無咁靚呢。

      刪除
  5. 又真係山長水遠喎, 仲要去到洪水橋開餐, 不過有心唔怕遠 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.........有爸爸車佢哋,咁就唔覺得遠呢。

      刪除
  6. 魅力沒法擋,圓咕碌好紅啊!!

    回覆刪除
  7. 呢間德國餐廳啲嘢食好得咁喎! 有車真好, 可以四週圍去, 又可以去一啲好氣氛嘅地方食嘢! (^0^)b
    碌碌, 專業模豆, 影相有換飾物! (^0^) (^0^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間真係好正架,不過價錢一啲都唔平,哈哈...........每年只可食一次呢。
      你真眼厲,咁都比你發現到,咔咔。

      刪除
  8. 回覆
    1. 介紹得比大家,一定有返咁上下水準呢,咔咔。

      刪除
  9. 碌BB靚過哂黃葉紅葉啦!晚餐咁豐富你可以食邊樣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥哥一早買定包包比我食,所以唔駛做陪食員呢,咔咔。

      刪除
  10. 我都好想帶少爺去睇紅葉,但見到人山人海就怕怕啦!!
    下次去開元朗都要試下呢間德國餐廳先,多謝咕碌家好介紹!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 由12月開始大棠已經封咗路,所有人都要由山腳行上山,依家開始一定多人呢,你試吓平日去可能無咁多人。
      呢間德國餐廳响洪水橋,門口有車位泊,環境同食物都唔錯架。

      刪除