廣告

2015年12月23日 星期三

祝大家聖誕節快樂~!!!!!!!!


12月23日星期三



每年到咗聖誕 , 媽媽都會抽時間同我影聖誕相 , 今年都唔例外 , 我仲搞搞新意思 , 响日本訂咗件聖誕老人衫返嚟 , 扮吓Q 版聖誕老人 , 估唔到又幾好玩喎 ~!!


祝大家有個開心又 sweet 嘅聖誕節~!! 



唔知大家想要咩嘢禮物呢 ? 我就最想要同食有關嘅聖誕禮物勒~!! 




我呢個聖誕碌 , 係咪好可愛呢 ? 希望大家鐘意我呢身打扮~!! 




最後唱返首聖誕歌比大家聽啦



We wish you a Merry Christmas 
We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year 





22 則留言:

  1. 碌碌着佐件衫,真係 cute 爆吖!<3 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. hehee.........謝謝,期待同你一齊過聖誕節呢。

      刪除
  2. “估唔到又幾好玩喎”,係爸媽覺得好玩,唔係咕碌仔覺得好玩囉,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔可以咁講,因為我影相有零食做奬勵呢。

      刪除
  3. 碌BB實在太可愛啦!仲識唱聖誕歌添,叻叻呀!奬勵多d啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........我練咗好耐呢 , 係咪好好聽呢~?

      刪除
    2. 我都祝 janejane 聖誕節快樂~!!!!!!!

      刪除
  4. 圓咕碌這麼可愛~~任誰都會忍不住想幫你裝扮一下^^
    唱歌那張超帥的呀,整個表情很到位~~~!
    聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 Charmaine 讚賞。
      嗰張相我唱得好投入,所以好到位呢,kaka
      我都祝你聖誕節快樂。

      刪除
  5. 圓咕碌個個Look都咁靚,當然應節Look就更出色啦。

    回覆刪除
  6. 聖誕快樂呀~~你個LOOK好得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估到你會鐘意我呢個 look 呢,咔咔。

      刪除
  7. 碌碌, 你好落力咁唱喎! (^0^)b

    回覆刪除
  8. 今年裝扮特別趣緻, 好得意呀! 好成功呢, 祝咕碌一家聖誕快樂, 新年平安!^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Grey ee嘅祝福同讚美,我都祝你有個開心嘅聖誕假期。

      刪除
  9. Ya~This is the wonderful fashion indeed...I keep on to take a look the video from Japan recently wakakaka but they usually let their lovely cat to show! I really want to see your video too le baby! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.........呢個係咪靚姐姐嘅新年願望?如果係.........我叫媽媽幫我拍 video 比你睇呢。

      刪除