廣告

2015年11月18日 星期三

好有米氣的一天



11月15日星期日



今日咕碌家去咗上水河上村一個農場吸吸新鮮空氣之餘 , 仲有一個目的 , 就係去影稻米田 , 有追開我個 blog 嘅人都知 , 上年我哋都有嚟呢度玩 , 唔講咁多................去相~!!


泊好車 , 由呢條小路行入農場



沿途有開得燦爛嘅小花





仲有好寫意嘅貓咪看守田園




話咁快就行到嚟稻米田 , 今日仲好好風 , 吹到我頭髮亂了~!! 




哈哈...............我今日好有米 , 大家認唔認同 ? 




我仲學人玩懸浮相~!! 




成功咗喇.................!!!!!!!! 




當然唔少得同媽媽影合照留念




一大片稻米田 , 真係好有 feel 呢~!! 




我哋仲導賞到甲蟲 , 好可愛呢~!! 




我身後面係一個開滿花的池塘 , 又企定定影張相留念~!! 




呢隻係農場狗狗 , 佢好 nice , 又識得幫主人拎帽 , 抵讚~!! 




今年有兩幅稻米田早咗收割 , 另外又有兩幅剛剛先插央 , 所以少咗好多稻米田影~!! 





對我嚟講..................無所謂 , 行吓影吓相 , 有爸媽陪住 , 就心滿意足~!! 




周圍都好有田園氣色




綠草如茵 , 咁靚嘅構圖 , 又影張沙龍相留念~!! 




玩咗兩個幾鐘頭 , 係時候走喇....................



 臨走.................幫襯農場買咗一斤新鮮生菜  , 即買即摘  , 保証新鮮 , 茄子就賣哂 lu , 唯有下年  再買過呢~!!




行返出嚟攞車 , 經過呢間出名賣豆腐花嘅店鋪 , 入去試吓先~!! 




$8蚊一碗豆腐花 , 比$12蚊仲可以任食 , 真係抵抵抵 , 啲豆腐花真係超滑 , 好好味 , 除咗豆腐花 , 仲有豆漿 , 腐竹 , 好多醬料賣 , 有興趣嘅朋友 , 一定唔好錯過喇~!! 




食完豆腐花大滿足 , 今日嘅行程到此為止 , 揸車返屋企 lu , 謝謝大家收看~!! 







22 則留言:

  1. 回覆
    1. 好耐無影,特登叫爸爸影呢,咔咔。

      刪除
  2. 每年去看一次米田都幾好,靜靜地多個好去處
    係呀,你好有米呀)))))大把米))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實當郊遊都唔錯,好寧靜好寫意,又可以比媽媽買新鮮菜,一舉兩得呢。
      哈哈.........得一日咁多呢。

      刪除
  3. Wow...never know HK also got this kind of farm le...Have you consider purchase that local rice on the spot?

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐 , 我哋真係心有靈犀 , 啱啱先去你度留言 , 見你咁耐無寫 blog , 擔心屎我呢 , 無事就好喇~!!!!!!!!
      我都有諗過 , 不過啲米仲要經過幾個程序先可以出售呢~!!

      刪除
    2. Sor Da Yo~ Thank you for your concern my dear !!(hug hug)

      刪除
    3. 唔駛客氣呢,朋友嫲。

      刪除
  4. 玩懸浮相!碌BB跳得咁高嘅!呢度好似好大風喎,行得舒舒服服囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日真係好大風又天蔭蔭,我行得好爽呢。
      hehee..........開心咪跳得高呢。

      刪除
  5. Model 做得好,攝影師角度拿得好,非常配合,懸浮相滿分!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 charmaine 讚賞,好多人都鐘意睇我嘅懸浮相,我叫爸爸幫我影多啲呢。

      刪除
  6. 我仲以為你無耐前去過米田, 可能我記錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年前係去過呢度影相,時間過得真係快呢。

      刪除
  7. 好可愛的村狗狗! (^0^) 基本上好多村狗都好友善咖! 只要我到哋唔騷擾佢哋就可以! (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻狗狗係農場養嘅,佢初時走過嚟問我哋攞嘢食,可惜無嘢比佢食,過一陣見佢咬住頂帽走嚟走去,咪同佢影張相留念呢。

      刪除
  8. 我都鍾意圓咕碌d懸浮相! 同埋隻村狗都好可愛呢....:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Grey ee 喜歡啲相呢。
      農場狗真係好可愛。

      刪除
  9. 好似打開個米海比咕碌行咁heheee

    回覆刪除