廣告

2012年12月4日 星期二

幸福指數爆燈


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 3193)

12月2日星期日

哈哈..............今日我嘅幸福指數爆哂燈 , 幸福第一件事 : 落雨爸爸堅持要帶我出街 , 原因得一個...............今日係我嘅沖涼日 , 點幾鐘出到屯門地下仲好乾爽 , 以為唔駛做落水狗 , 點知泊好車就開始落雨 , 爸爸媽媽拿拿淋比我跑咗一陣草地就轉場去食下午茶 , 所以無影到相比大家睇~!!

幸福第二件事 : 返到屋企扮完靚靚 , 媽媽比啲好嘢過我食~!!


就係呢碟風乾和牛條 , 色香味俱全~!!



有幾好食??  睇吓我呢個堅定眼神就知呢~!!





咁好食嘅嘢................通常我會成舊吞落肚 , 不過自從我個胃有事 , 無呢支歌仔唱 lu~!!




話咁快就食哂成條和牛條~!!   




係時候潔吓齒 , 順便介紹呢支嘢比大家試吓呢~!!





唔好睇少呢支"鹿少腿骨" 除牙石非常了得~!!




爸爸快啲開比我食啦~!!




未咬前~!!




  由於我沖咗涼..............所以今日由媽媽揸住比我食~!!


  

話咁快就刨得咁乾淨~!!



   
等我再大力啲咬至得~!!


 

咬後................係咪好白淨呢~!!


 

左邊牙乾淨哂...............輪到右邊呢~!!




咬到企哂起身...............就知我幾咁出力呢~!!




媽媽話咬咗大半個鐘夠喇,   但係我仲未夠喉喎 , 唔準拎走~!!


  就係咁................我又有得繼續嘆骨骨~!!





為咗有排潔白嘅牙齒 , 等我再落力啲咬~!!


 

快樂原來可以咁簡單~!!


 

原本我啲大牙有好多牙石 , 自從咬咗呢款骨之後 , 少哂lu~!!




可以唔駛去洗牙 , 正哂~!!!!!!!!!!!!




咬咗成個鐘頭 , 牙較有啲軟 , 留番下次再咬過~!!


用熱水沖沖舊骨 , 抺番乾................用保鮮紙包住再用密實袋封口 , 放入雪櫃就可以留番下次再咬過呢~!! 今次介紹咁多先..............下次再介紹另一樣嘢比大家知呢~!! 滿足的一天~!!








沒有留言:

張貼留言