廣告

2012年12月26日 星期三

同重要人物約會


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 393)

12月23日星期日


今日有位重要人物約咗我哋全家人出嚟見面 , 呢位人物响兩年前嘅一個狗狗 Party 入面認識 , 响呢兩年期間全靠 fb 聯繫 , 佢每次見到我嘅新相都會好開心 , 簡直係我個忠實Fans  , 估唔到今次出嚟見面...............我哋嘅關係唔同咗 , 已經唔再係 Fans 咁簡單 , 緣份真係好奇妙~!!


嚟到秘密花園..............點解仲未見人??  期待中...............




重要人物出現喇..............佢哋就係我個契爺同契媽勒~!!





契爺仲帶咗個波波比我玩 , 可惜太大個..............咬唔到~!!!!!!!!!





第一次見契媽.............估唔到佢都咁鐘意我 , 仲同媽媽好傾得埋添~!!!!!!!!!





好開心今日認識到呢個新女朋友仔~!!





走過嚟say hello 咪得囉 , 唔駛 kiss 我架 , 嚇到我眼都突埋~!!





契爺真係好錫我架 , 除咗送咗件衫同波波比我 , 仲帶埋佢部勁相機嚟同我影靚相~!!





沿途行都遇到新朋友仔~!!





玩咗一陣................坐定定比爸爸影吓沙龍相~!!





玩咗個半鐘.............同契爺 say goodbye , 跟住同爸爸媽媽去醫肚~!!





响奧海城食 lunch , 睇吓啲食物幾豐富 , 咖啡仲好好味添~!!





食飽飽响餐廳附近影吓聖誕花~!!





仲有呢間歐陸色嘅餐廳~!!





當然唔少得聖誕樹呢~!!





影完相見太陽伯伯出咗嚟..............又走番去公園玩多陣~!!





曬住太陽咁暖洋洋 , 又吹住海風好舒服又寫意~!!





又响度 hea 咗個幾鐘頭 , 係時候返屋企喇~!!!!!!!!!!





期待聖誕節又約咗靚女去街街~!!




今日好高興同契爺見面 , 期待下次再見面呢~!!

沒有留言:

張貼留言