廣告

2012年12月23日 星期日

聖誕相2012


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 393 )

12月23日星期日

又到聖誕..............又到聖誕................話咁快聽日就係平安夜 , 好彩媽媽趕得切同我影呢輯聖誕相 , 响度祝大家有個開心又甜蜜的聖誕節~!!!!!!!!!

我呢個聖誕老人look 係咪好可愛呢~!!




唔知今年大家有咩嘢願望呢~??





哈哈...............我最想食聖誕大餐~!!





大家有無發覺...............我個樣唔同咗呢~??





我扮定靚靚................迎接聖誕節呢個大日子~!!!!!!!!!





祝大家願望成真 , Merry Christmas ~!!!!!!!!!!





最後送上我响末日剪嘅新裝~!!





天氣開始凍...............個body 剪番6mm 長~!!





今次日本姐姐都好快手 , 兩個鐘頭左右完成~!!





比個正面大家睇................我靚唔靚呢~??





最後送多張全身相比大家睇~!!




今次呢個末日look , 口碑好好 , 媽媽都好滿意呢~!! 一個月前book 都唔記得呢日係末日(12月21日), 直至去剪前一個禮拜先記得 , 爸爸仲講笑咁話............如果真係末日 , 全家人都在一起唔駛怕呢~!!!!!!!!  好彩真係無末日呢回事 , 扮完靚靚.............爸媽嚟接我嗰陣時..............仲買咗三文魚條比我食 , 超開心呢~!!!!!!!!!  今次呢篇blog 用咗倒序法嚟寫............因為聖誕節好快到 , 讓比呢個咁開心嘅節日 , 希望大家唔好介意呢~!!  响度預祝大人同小朋友都玩得開開心心 , 甜甜蜜蜜~!!!!!!! ,Merry Christmas~!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言