廣告

2012年12月19日 星期三

文化遺產之旅


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 360)

12月16日星期日

唔知大家仲記唔記得...............上次我做狗狗導賞員做得好稱職 , 得到好多人認同.............比咗好大信心自己 , 今日我又要做好呢份工 , 帶朱屎 family 同 K 姐姐坐船去參觀客家文化遺產 ~!!


我身後面隻船到咗喇.............出發 lu~!!




助手媽媽都有同行~!!





今日有藍天白雲 , 最適宜去郊遊~!!





上咗岸首先會去第一個生態景點 , 途經呢片竹林 , 估唔到呢度咁多蚊 , 影完相要即刻鬆人~!!





上到嚟涼亭..............大家都要飲啖水休息一吓 , 由涼亭望出去...............景色真美~!!!!!!!!





另一邊仲望到哥爾夫球場~!!





環境咁靚.............助手幫我影咗呢張沙龍相~!!





睇到客人嘅笑容...............就知佢哋好滿意今次呢個行程~!!





休息夠又出發喇~!!





影番張 Chok 相滿足吓我啲 Fans 先~!!





終於到咗第一個景點................玉帶橋 , 同助手影番張相留念~!!





K 姐姐為咗答謝我 , 竟然抱起我 , 搞到我唔好意思呢~!!





哥哥見到我哋咁 sweet , 忍唔住又對朱屎咁做呢~!!  



玉帶橋屬於生態區 , 環境非常靚不特止 , 仲有好多紅樹林~!!!!!!!!!   




大家見唔見到一棵棵細少嘅紅樹林呢~?? 謝謝 K 姐姐幫我哋影呢張全家福~!!





好喇..............係時候去第二個景點~!!





就係呢度喇................建於1890年 , 百多年歷史嘅聖若瑟教堂 , 是全港保存最妥善嘅鄉村教堂 , 呢間教堂2006年更獲得聯合國亞太區文化部頒發"文物優異奬" , 好威水架~!!




 
全村嘅客家人都係信奉天主教~!!





教堂內嘅聖母瑪利亞~!!





由於多咗人認識 , 依家唔比我入去 , 唯有响門口影相留念~!!





呢度好好風..............吹到朱屎啲毛飛起咗..............好飄逸~!!





參觀完第二個景點 , 就快可以收工lu~!!





聖誕將至..............教堂已經擺放好多聖誕裝飾~!!





大家有時間不訪嚟呢度............認識一吓香港嘅文化遺產~!!




最後第三個景點就係碼頭附近嘅茶座 , 要試試客家人最出名嘅茶果 , 有好多味道選擇 , 最出名就係雞屎藤茶果 ,  啲大人掛住食豆腐花............無影到相比大家睇 , 請見諒~!! 等到二點幾班船出返西貢 , 响西貢嘆返個 high tea , 再返碼頭買埋海鮮 , 車哥哥姐姐返觀塘 , 我哋就返屋企 lu ~!!  玩足成日..............攰到响車上瞓著咗呢~!!

沒有留言:

張貼留言