廣告

2012年11月26日 星期一

探路


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 909 )

11月25日星期日

今朝起床.................仲落緊雨 , 以為無得出街 , 好彩天公造美 , 爸爸媽媽响荃灣嘆完茶返嚟...............見無落雨就即刻執嘢同我出街街~!!

無諗過...............會見到藍天白雲~!!




有街去...............心情當然興奮 , 不時探頭出窗吹風風~!!





嚟到大棠已經四點幾 , 周圍行吓先...............





由閘口開始出發~!!





我身後面嘅紅葉..............開始變黃色呢~!!





行遠啲睇吓仲有無紅葉先~!!





揾到幾棵變咗橙色嘅紅葉樹................好有冬天氣氛呢~!!





坐定定影番張相留念~!!





沿途最多就係呢種花~!!





行到六點天開始黑...............要回程 lu~!!




全程只係遇見一隻大唐狗 , 唔好以為落完雨無咩嘢人嚟行山 , 駛估唔到...............咁晏都仲有好多人嚟影紅葉 , 不過佢哋嚟到一定好失望 , 因為未係時候 , 爸爸媽媽今次上嚟嘅目的就係嚟探路 , 見啲紅葉樹好多都仲未變色 , 睇嚟要遲少少先嚟得影紅葉相呢~!!  我今日玩到腳仔濕哂 , 返到屋企當然要大洗啦 , 吹完毛毛食埋糧 , 爸爸媽媽就趕住走 , 原來佢哋要去爺爺嫲嫲家食dinner 呢~!! 謝謝天公造美..............令到我有得去街街玩~!!





沒有留言:

張貼留言