廣告

2012年11月14日 星期三

狗狗導賞員


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 747)

11月11日星期日

今日豆豆媽同埋朱屎家庭約咗我哋去街街 , 佢哋好少入嚟新界 , 所以由我做導賞員帶佢哋去行 鶴藪水塘 , 呢個地方佢哋未去過..............加上容易行 , 對佢哋嚟講應該無問題呢~!!

二點半左右到達營地~!!



等齊人向水塘出發喇.............




為咗做好呢份工 , 笑容當然唔少得~!!



  

豆豆媽抱住朱屎話要同我同媽媽影合照留念 , 當然 no problem 啦~!!


 


話咁快就嚟到家樂徑~!!


 


做導賞員嘅另一職責就係要陪客人影合照~!!


 


跟住帶朱屎小姐行吓堤壩 ~!!





he............hee..............其實做導賞員都唔係好難做啫~!!


 


巧遇呢隻秋田犬 , 佢對耳仔好似帶咗頂黑色帽咁................超搞笑~!!


 


自由活動時間 , 朱屎至愛玩波波~!!





第一回合比佢搶到波波先~!!





好彩第二回合我都搶到個波波 , 打成平手~!!





哈哈................朱屎都好滿意我呢個對手~!!


 


自由活動完畢..............要繼續我哋嘅行程~!!


 


導賞員對生態環境比較敏感 , 所以要聞吓啲花花草草~!!





沿住水塘行...............好快就嚟到涼亭嘅大草地~!!


 


上嚟涼亭吹吓風先~!!


 


講解緊呢度嘅特質................媽媽又偷影我呢~!!





睇住朱屎同哥哥玩波波.................睇到入哂神~!!


 


玩到四點幾回程lu...............





Juicy 話呢度真係唔錯...............又有草地比佢跑 , 又可以玩波波 , 仲讚我呢個導賞員好稱職呢~!!





臨別依依................索番夠本先~!!


 


今日玩到五點好滿足呢~!!





難得哥哥姐姐同朱屎入到嚟新界 , 爸爸媽媽話玩得盡興啲 , 落埋元朗一齊食 dinner 先各自回家 , 就係咁我哋去咗食泰國菜 , 由於啲大人掛住食 , 所以無影到相比大家睇 , 請見諒~!!  佢哋叫咗個黃咖哩麵包蟹, 炒通菜 , 炸虾餅 , 仲有海南雞 , 我都有少少包包食 , 食完飯仲帶咗哥哥姐姐去食綿綿冰添 , 簡直賓至如歸 , 車埋佢哋去搭車 , 就各自回家 lu , 我攰到响車上瞓著咗 , 今日玩得好開心呢~!!






沒有留言:

張貼留言