廣告

2011年10月13日 星期四

憎死你.............憎死你呀 ~!!!!!!!!!


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 735)

10月13日星期四
以下內容會令大家情緒不安 , 敬請留意~!!!!!!!!!
我由細到大都無 lam 手嘅習慣 , 尋晚媽媽放工返嚟 , 見到我隻左手 lam 濕咗 , 於是幫我檢查 , 發現有個細少嘅針孔 , 即刻幫我搽藥膏 , 媽媽以為係爸爸幫我梳毛時拮損咗我 , 佢叫爸爸下次小心啲添 , 點知到咗今朝早 , 媽媽發現我右手都濕埋 , 心知不妙即刻同我仔細咁檢查 , 不得了喇.................發現有牛B 呀))))))))))


可惡嘅牛B , 搞到我又要搽藥膏 , 憎死你呀~!!!!!!!!!!



首先發現呢隻吸咗我血嘅牛B ~!!


怕大家睇得唔清楚 , 爸爸用咗支微距鏡放大啲比大家睇~!!




跟住再比媽媽揾到仲未吸我血嘅牛B bb ~!!





咬到我紅哂 , 左手最多傷口呢~!!





右手都唔弱架~!!!!!!!!!




媽媽足足用咗二個鐘頭幫我全身check 咗三次 , 揾到7隻未吸我血嘅牛B bb , 4隻吸咗我血嘅牛B , 而吸咗我血嘅牛B 已經死咗 , 全靠我每個月都有滴 FRONTLINE Plus 咋~!! 咁耐無牛B上身..............竟然一上就有咁多隻?? 搞到媽媽好憎大帽山呢個地方 , 因為對上一次去又發現有牛B , 估唔到今次响山腳行山都野到 , 媽媽話以後都唔會再同我去呢個地方玩~!! 記得最勁嗰次野牛B 係响城門水塘 , 足足有成二十隻咁多 , 呢個地方又係比媽媽列咗入黑名單 , 係呢...............大家知唔知發現牛B應該點處理傷口好呢~?? 媽媽首先會用棉花棒搽啲消毒火酒 , 然後幫我洗傷口 , 跟住再用茶樹膏搽傷口 , 咁就會好快好番~!! 媽媽見到我咁傷................真係心都痛埋 , 希望我快啲好番 , 唔好要媽媽擔心我呢~!!!!!!!!!!






沒有留言:

張貼留言