廣告

2011年10月10日 星期一

爸爸的好帶揭~!!!!!!!!!


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 447)

10月9日星期日

今日爸爸上網揾到一條新嘅行山路線 , 只需要行一個鐘頭多啲 , 又行得舒服又有景點睇 , 我同媽媽都好贊成 , 就係咁............我哋二點半開車出發 lu~!!

將架車泊响呢度~!!


就向住麥理浩徑出發...............





沿住長長嘅梯級行上山





帶番條圍巾比媽媽影張靚仔相先~!!





一口氣行咗百幾級樓梯.................爸爸媽媽都頂唔住要坐低休息吓飲吓水 , 估唔到响呢度望到如心廣場~!!





另一邊望住一片山海





聞吓山上嘅草係咪新鮮啲先~!!





休息咗一陣..............媽媽覺得頭暈 , 加上爸爸話應該行錯路 , 所以決定落番山 , 媽媽暈住都抱我落山 , 係唔想我行咁多梯級 , 落咗山我陪媽媽坐响度休息~!!





而爸爸就去揾番我哋原本想行嗰條山路 , 等咗幾個字 , 爸爸終於行返嚟 , 仲揾到條路呢~!!!!!!!!!!





就係呢度喇~!!!!!!!!!!





初時都係要行樓梯上山 ~!!!!!!!!





比起之前嗰度就少好多梯級呢~!!





跟住見到個涼亭





呢個亭叫六善亭





經過呢條好靚嘅小橋.................





跟住個牌指住荃錦嗰方向行~!!





沿途欣賞吓好靚嘅葉~!!





响山上面可以清楚見到大帽山嘅"天文氣象塔 "





跟住沿山路落番嚟營地~!!





見到呢個標誌就知呢度可以露營呢~!!





行咗咁耐...............坐响度休息一吓~!!





欣賞咁靚又香嘅花花~!!





係時候沿大路行番出去攞車~!!






今次因為行錯路................所以足足行咗二個多小時山 , 都係多得爸爸嘅帶揭 , 搞到我同媽媽行咗咁多路 , 上到車我攰到瞓著咗 , 返到屋企比媽媽洗手腳 , 食埋 dinner 我就去揾周公傾計 lu ~!!!!!!!!!!!

















沒有留言:

張貼留言