廣告

2011年8月25日 星期四

第一次家訪


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 321)

8月21日星期日

今日中午落咗一場雨 , 延誤咗今日做家訪嘅時間 , 三點鐘先開車出發 , 目的地係Mui Be 屋企 ~!!

嚟到第一時間坐低同兩個學生傾吓計先.................

MuiMui 聽得幾聚精會神~!!


 BeBe 都好留心聽我講.................!!


傾完計周圍參觀吓先................有露台真係正 , 可以成日望街街~!!


ee 同我哋一齊坐露台 hea ...............!!


到咗夜晚啲大人叫咗外賣返嚟食.................睇吓幾豐富~!!


我同MuiMui 睇住佢哋食................


睇吓 BeBe 無得食幾 down ~!!


原來啲大人食完就輪到我哋開餐呢~!!


嘩..............原來 ee 整咗南瓜雞肉比我哋呀 ~!!!!!!!!!


開餐 lu ..................


睇吓我食得幾快~?? 查實係............我個份量少過佢哋一半呢~!!


食哂排隊走人 lu ................


睇吓 Mui Mui 食完就想去揾周公~!!


BeBe 仲誇...............直情話咁快就瞓著咗添~!!


見佢哋咁眼瞓..............我就同爸爸媽媽揸車返屋企 lu , 今日家訪好順利 , 又有 ee 嘅愛心 dinner 同紅蘿白水 , 食到我 lam..............lam............脷 , 再一次多謝 MB family 嘅熱情款待~!!!!!!! 今日玩得好開心呢~!!

沒有留言:

張貼留言