廣告

2011年8月16日 星期二

充實的星期六, 日


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 144)

8月13日星期六
今日媽媽放假响屋企陪我 , 做完哂家務開住個冷氣同我剪腳底毛 , 自從細個比美容姐姐剪親我啲手甲 , 我對剪手甲同腳底毛都好有陰影 , 所以媽媽唔假手於人自己親自同我剪番呢~!!
未剪前..............啲腳底毛幾長~!!


剪完之後..............靚哂~!!


媽媽唔鐘意用電鏟 , 佢當我BB仔 , 用把BB鉸剪同我剪 , 最緊要佢用得方便呢~!!


剪完腳底毛 , 又煲咗紅羅白水比我飲 , 我勁鐘意飲呢~!! 等爸爸放工返嚟 , 佢哋响屋企樓下食 dinner , 食飽飽返嚟同我落樓下散步 , 我仲跑得好開心 , 玩到九點返屋企洗手腳 , 今日過得好開心呢~!!
8月14日星期日
今日天氣好炎熱 , 加上爸爸媽媽下午有緊要嘢搞 , 原來係太嫲嫲生忌 , 佢哋要去屯門接埋ee 先一齊向妙法寺出發 , 唔怪之得尋晚同我去咗街街先啦~!! 拜完太嫲嫲車番ee 返屋企 , 跟住去咗入油 , 換咗架車車比我 , 又有新玩具玩 lu~!!
第一次擁有法拉利車車嘅我~!!


一見到架車幾緊張~!!


媽媽開始推架車車喇 ~!!


車車入咗房 , 我好快就跑去攞番呢~!!


第二次又攞到架車喇~!!!!!!!


比個近鏡大家睇吓..............我玩得幾認真~!!


跑到攰又坐响床仔撩爸爸搶~!!


e 牙唔比爸爸攞我架車~!!


爸爸搶唔到我架車車 , 佢輸咗比我呢~!!


我好開心爸爸媽媽輪住同我玩車車 , 有佢哋陪我响屋企 , 唔出街都無所謂呢~!! 快樂嘅時光過得特別快 , 咁就又過咗一個星期日~!!

沒有留言:

張貼留言