廣告

2011年8月2日 星期二

船河@南豐灣


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 261)

7月31日星期日
今日媽媽晨咁早七點鐘就起床 , 梳洗完畢就叫醒我同爸爸 , 原來我哋今日嘅節目係去遊船河 , 媽媽仲約埋舅父一家人同我哋一齊去玩 , 好嘢又可以見到表妹 , 十點鐘响西貢碼頭集合 , 等齊人就上船 , 船家決定載我哋去南豐灣游水~!!
睇吓我見到表妹幾開心 ~!!


話咁快就到咗"南豐灣" , 呢度水清沙幼 , 好靚呢~!!


媽媽忍唔住都話要同我影番張合照留念~!!


游到攰我就上返沙灘休息~!!


估唔到响呢度識咗個新朋友仔~!!


係時候到我表演游水喇~!!!!!!!!


開始喇...............


我游...........游.............游............!!


左右手要協調~!!


成日都有船埋岸, 所以比較大浪呢~!!


話咁快就游到媽媽面前喇~!!


表妹第一次游水竟然唔怕水 , 好有潛質呢~!!


表妹游完一陣水 , 就上岸玩沙~!!


仲玩得好開心~!!


當然由我呢個做表哥睇住佢啦~!!


玩到一點半上番船食lunch , 由於大家都好肚餓所以無影到啲食物 , 食飽飽船家開船去滘西洲海面玩香蕉船同 surfboard , 爸爸媽媽無份玩 , 只係陪我响船邊游水 , 由於太大浪嘅關係............我同媽媽游咗唔夠半個鐘就上返船沖身呢 , 响船上同啲哥哥姐姐傾吓計.............影吓相 , 話咁快就要回程 lu , 回程時同媽媽影合照留念 ~!!


時間過得真係快 , 我帶著疲倦嘅身軀離開滘西洲~!!


上咗碼頭已經六點幾 , 跟住車舅父一家返屋企 , 到我哋回家.............我已經忍唔住响車上攰到瞓著咗 , 返到屋企已經七點半 , 仲要比媽媽幫我洗白白 , 吹毛毛 , 食埋 dinner 我就上床瞓覺~!! 今日玩得好開心呢~!!





沒有留言:

張貼留言