廣告

2011年8月29日 星期一

大棠...............我嚟探你喇~!!!!!!!!!


8月29日

今朝七點幾急 vv , 咪叫醒媽媽陪我去廁所 , 去完廁所我哋返上床打算繼續瞓又瞓唔著喎 , 咪八點鐘起身食早餐 , 媽媽負責整...............佢會將我啲糧搞碎哂先比我食 , 係因為我依家食緊益生菌都仲試過一次胃痛 , 媽媽懷疑啲糧太大粒導致我難消化 , 所以又做多少少功夫等我容易啲消化呢~!! 我食完早餐爸爸就起床, 難得佢咁早起身, 媽媽提議上大棠行吓 , 就係咁..............我哋出發喇~!!!!!!!!!!

今次我哋行呢條教育徑~!!



  
等我留啲味响起點先...................
全程都有樹蔭 , 所以行得比較舒服~!!
爸爸行快啲啦~!!
晨早啲空氣都特別新鮮啲~!!
睇吓我行得幾寫意~!!
我爬到咁高............都係想話比大家知...............記得要愛惜樹木呀)))))))))
行咗大半個鐘回程 lu ~!!
等我帶頭.............行番出去先.................
沿途留番啲味响度~!!
話咁快就返番上嚟大草地喇~!!!!!!!!!!
忍唔住又响度跑..............跑..............跑................跑番去停車場嗰邊先..........!!
媽媽見我跑到咁熱, 比我休息一陣, 順便又同我噴濕哂肚仔同背脊先行番去攞車~!!

攞完車落咗去偉記食早餐 , 媽媽仲比咗少少麵包我食~!! 食完早餐返屋企同我洗手腳 , 吹毛同梳毛 , 搞好哂我...............佢哋就約咗爺爺嫲嫲响屯門飲二點下午茶, 而我就寧願揾周公傾計呢~!! 今日玩得好開心~!!

沒有留言:

張貼留言