廣告

2012年4月28日 星期六

快, 靚 , 正


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 672 )

4月27日星期五

今日爸爸媽媽請咗假 , 原來係因為陪我去扮靚靚 , 未去扮靚之前...............爸爸每次都會車我去西貢一個郊野公園比我玩一陣順便去埋廁所.................先會去姐姐度 , 去到姐姐度已經落起雨嚟 , 媽媽放低咗我就同爸爸去嘆茶 , 今次只係用咗二個鐘頭扮靚靚 , 真係快靚正呢~!!

今次轉咗個新形象




唔知大家覺得好唔好睇呢~!!





媽媽同我都好滿意呢~!!




如果次次都咁快剪完就好 lu , 爸爸媽媽接完我就一齊返屋企呢~!!


沒有留言:

張貼留言