廣告

2012年4月8日 星期日

復活節假期第一天


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 395)

4月6日星期五

期待嘅復活節假期今日開始咗lu , 天文台一早預告今日會落雨 , 好彩約我嘅靚女們..............風雨不改咋~!!  落雨嘅關係我哋要移遷响室內 , 呢個商場真係好, 可以比我哋啲小朋友周圍行~!!
商場內有兔仔擺設 , 影番張相應吓節先................



仲有復活蛋 , 祝大家復活節快樂~!!!!!!!!!!




介紹吓我啲朋友仔 , 好耐無見嘅靚女"豆豆"~!!




仲有Dr. Creamy 妹妹




點少得佢個家姐"多士"呢~!!




點解落雨都要照出嚟.............唔比媽媽改日期 , 原來兩位ee 比個驚喜媽媽 , 提早同媽媽慶祝生日~!!!!!!!!!!




 唔只有birthday cake 食, 仲有呢個相機袋做生日禮物 , 媽媽真係好感動 , 多謝兩位ee 咁錫媽媽呢~!!


雖然我無份食呢個蛋糕 , 同媽媽影張相留念都唔錯呢~!!


   等啲大人响呢度食飽飽...................


我哋先開始行商場~!!




第一次行商場 , 心情好興奮呢~!!!!!!!!!!




呢個商場又大又多嘢睇 , 媽媽仲買咗啲嘢比我~!!




豆豆 family 都好滿意




見到"多士"family 笑容咁一致 , 就知佢哋行得好開心呢~!!




行完商場我哋出咗行人天橋睇吓停咗雨未??




結果落緊好大雨, 睇吓我哋幾失望~!!!!!!!!




豆豆話: 唔通連個天都唔鐘意我??




我就話...............希望在明天呢~!!




多士都笑住認同...............




Dr. Creamy 話揾日再約過出嚟玩咪得囉~!!!!!!!!!




兩姐妹話無懼風雨~!!




睇豆豆個樣就有啲失望勒~!!




最多送隻小雞比你做復活節禮物 , 係咪會開心番哂呢~!!





行到四點幾 , 豆豆family 走先 , 我哋同多士家庭去咗九龍城 shopping , 然後入咗間上海菜館食dinner , 食到八點幾走人 , 車返多士家庭返屋企 , 我哋先至返屋企 , 洗完手腳已經九點半 , 哈哈..............好耐未試過玩到咁夜呢~!!!!!!!!!!! 今日應該最開心係媽媽~!!

沒有留言:

張貼留言