廣告

2012年4月2日 星期一

東涌好去處


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 1358)

4月1日星期日

自上個禮拜坐船入大澳玩..............途經東涌碼頭及機場一帶 , 環境非常之正 , 爸爸決定今日帶我同媽媽去見識一吓~!!

泊架車响東涌碼頭 , 首站行海濱長廊~!!



呢度環境好優美 , 地方又整潔~!!



行行吓仲會見到360欖車~!!  



好開心仲比我哋見到水晶欖車添~!!



估唔到好快就行到盡頭 , 唯有掉頭行番去碼頭嘅另一邊~!!



睇吓呢度幾好風~!!



呢邊啲路比較難行 , 不過難唔到我嘅~!!



上咗嚟呢個倒泥頭嘅倉庫~!!



响呢個小山坡上面影番落海旁 , 環境一樣靚~!!



話咁快就行番嚟海旁 lu~!!



媽媽話呢度睇飛機太遠喇................一陣近距離比我望清楚啲~!!



泊好架車由呢度開始行去睇飛機~!!



我咁大個仔都係第一次咁近距離睇飛機咋~!! 當然要影番張相留念~!!



附近環境都好正架~!!



一定要欣賞埋日落呢個美景 ~!!



咁就可以劃上一個完滿嘅句號~!!



係時候返屋企 lu~!!



今次呢個行程...............我好滿意呢~!!



有機會一定要再嚟玩過~!!



行咗二個幾鐘頭 , 做咗咁多運動 , 食埋dinner , 我去揾周公傾吓計先~!!!!!!!!!!



今日真係要多謝爸爸安排呢個行程比我行 , 我玩得好開心呢~!!!!!!!!!!






沒有留言:

張貼留言