廣告

2012年4月24日 星期二

情迷數碼港


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 577)

4月22日星期日

今日我哋一家人山長水遠由新界區過香港區 , 就係為咗去數碼港呢個狗狗樂園 , 媽媽仲話有個 ee 想見我 , 仲約咗佢同我哋一齊食 lunch添 ~!!

泊好車..............坐响呢度食個 lunch先 ~!!




藍天白雲下的貝沙灣





媽媽同 ee 去咗買嘢食 , 睇吓我幾緊張~??





坐响呢度食嘢真係好爽 , 因為好大風呢~!!





食飽咗..............原本想落草地跑 , 因為太熱同太曬關係 , 媽媽改咗行貝沙灣 , 全條路都比樓宇擋住所以無太陽 , 加上好大風 , 我行得好舒服呢~!!





圍住貝沙灣行咗一個圈 , 之後媽媽先比我跑一陣草地~!!





今日識咗幾個朋友仔 , 好滿足呢~!!





玩到四點幾 , 爸爸話要走................好唔捨得添~!!





臨走同 ee 影張合照留念~!!





又點少得同媽媽合照呢~!!




第一次見 ee ...............唔知佢覺唔覺得我乖呢~??  希望無失禮媽媽啦 , 下次再見 ee ..............我就會識多個靚女 , 好期待呢~!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言