廣告

2012年5月2日 星期三

速逃


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 456)

4月29日星期日

今日陽光充沛 , 31度高溫下.................媽媽選擇三點半後先响屋企出發去粉嶺 , 目的地係鶴藪水塘 ~!!

嚟到呢度好好彩又天蔭蔭又有風 , 媽媽即刻比我 free walk ~!!




呢段路我行到熟哂 , 跑咗一陣停低等埋爸爸媽媽先................!!





邊個擋住我去路?? 原來係呢隻紅色昆蟲~!!





行行吓..............就嚟到水塘就落起雨來~!!





爸爸見到好大舊黑雲飄緊過嚟 , 沿途又無瓦姐頭 , 決定掉頭走~!!




結果..............爸爸真係好明智 , 一家人冒雨跑番落山 , 估唔到啲雨真係越落越大 , 用盡全身力氣一支箭跑番去架車度 , 未至於做落湯雞呢~!! 哈哈..............好彩都玩咗半個鐘 , 全家人仲做埋心肺運動 , 好有益身心呢~!!!!!!!!!!  

沒有留言:

張貼留言