廣告

2012年5月14日 星期一

母親節


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 480 )

5月13日星期日

今日係一年一度嘅母親節 , 為咗歌頌我至愛嘅媽媽照顧得我無薇不至 , 我送咗支花比媽媽 , 代表我對佢嘅愛 , 媽媽一定甜到入心呢~!!

送比媽媽嘅康乃馨靚唔靚呢~!!




我同爸爸仲陪媽媽去食 lunch , 食完 lunch 上大棠行吓~!!





今日無行山...............只係去咗一個燒烤場走吓~!!





估唔到响呢度比我發現呢條蜥蝪 , 仲開始變色添~!!





爸爸媽媽你哋慢慢影 , 我坐响度休息吓先~!!





呢棵樹會自己脫皮架~!!





脫完就變咗咁呢~!! 係咪好神奇呢~!!





爸爸因為不停比蚊咬...............所以我哋行番去停車場攞蚊怕水 , 就係咁..............我哋嚟咗呢度玩~!!





呢度雖然細細地 , 勝在有片草地比我跑~!!





睇吓我玩得幾開心~!!





玩到攰仲可以坐响涼亭度休息~!!





响涼亭度仲望到我哋住嘅地方 , 嗰邊仲行緊雷添~!!





媽媽話去埋廁所走 lu , 於是我哋揸架車落樓下個燒烤場 , 估唔到响度撞到兩個新朋友仔~!!

呢隻叫包包.............跑起上嚟好似隻綿羊呢~!!




呢隻叫呀妹 , 高妹一名~!!





兩個小妹妹都未夠一歲 , 未做絕育 , 性格仲好活潑添~!!





睇吓我哋玩得幾 happy ~!!





終於比我捉到你喇 , 點解你咁高架~!!!!!!!!!





玩咗一陣.............要走 lu , 開始落雨呢~!!





好好彩上到車先落雨咋~!! 返到屋企要麻煩媽媽幫我沖涼涼 , 吹毛毛 , 梳埋毛食埋雞肉我就去揾周公傾計~!! 而爸爸媽媽就趕住出去同爺爺嫲嫲去食dinner 慶祝母親節 , 响度祝大家有個愉快又甜蜜的母親節~!!!!!!!!!!! 母親節快樂呀))))))))))




沒有留言:

張貼留言