廣告

2012年5月8日 星期二

閒遊田夫仔


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 547 )

5月6日星期日

自從太陽伯伯日日出嚟開工 , 天氣熱咗之後..............我就延遲咗去街街嘅時間~!!  要等到四點幾先開車出發, 我知爸爸媽媽咁做都係為咗我著想呢~!!

一嚟到...............聞吓啲咁靚嘅草草先~!!




我哋由水壩開始行~!!





呢個 pose 叫"四平八穩"~!!!!!!!!!





過咗條橋..............行入去我身後面條路~!!





途經燒烤場





怕天黑............行番轉頭呢~!!





响水壩同媽媽鬥快跑..............





當然係我贏咗媽媽啦~!!!!!!!!!





快啲比獎勵我啦~!!!!!!!!!!





企上水壩吹吓風..............休息一吓~!!





我跑完有d 攰..............叫爸爸同我按摩摩先~!!!!!!!!!





按完...............靚仔哂~!!!!!!!!!!





五點半喇...............要鬆人 lu~!!!!!!!!!!




趕住落屯門買餅餅呢~!! 今日過咗一個好開心嘅 family day~!!!!!!!!!




沒有留言:

張貼留言