廣告

2011年9月29日 星期四

上咗港聞版??


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 454)

9月28日星期三

今日一早有位 ee send sms 話比媽媽知..............我上咗報紙 , 媽媽同我嘅反應都好驚訝 , ee 仲話咗比我哋知係邊份報紙?? 媽媽決定了解一吓發生緊咩嘢事??

就係呢份生果日報 , ee 話一定係比人偷相啦~!!!!!!!!!




明明呢單新聞唔關我事 , 點解會有我張相呢?? 大家見唔見到我呀?? 响右下角同隻茶杯 poodle 一齊合照呢~!!





呢張相我記得係2009年我個生日party 影架~!!!!!!!!!





爸爸第一時間睇咗份報紙 , 仲話比媽媽知.................原來係 Celia ee 負責提供相片~!! 跟住媽媽响 FB 見到 Celia ee 嘅留言 , 內容大致係講佢接受咗記者嘅電話訪問 , 啲相係記者响佢個 yahoo blog 度揀嘅..............., 跟住媽媽再留言話..............仲以為啲相係你比記者添~!! 點知 Celia ee 又再留言話比媽媽知 , 比咗十張相嗰記者揀 , 記者只係揀咗一張相登响網上 , 唔知仲有無其他相~?? 搞到媽媽依家都唔知係個記者揀定係 ee 揀 , anyway ..............我只係想講比大家知...............我唔係响 Celia ee 度出品架~!! 大家千祁唔好搞錯呢~!!!!!!!!!!!! 呢單新聞我有少少同情嗰女事主比人呃 , 但另一方面唔鐘意佢打算將隻狗 bb 送比人 , 真替隻狗 bb 可憐呢~!!!!!!!!!!



爸爸放工返嚟拎咗另一份免費報紙比媽媽睇 , 入面都有講呢單新聞 , 又登咗我另一張相出嚟 , 第一次上港聞版 , 感覺好怪怪 , 通常登响港聞版一定無好嘢 , 好彩今次唔係大單嘢咋~!!




我比較鐘意上娛樂版 , 因為同啲明星一齊做 show , 感覺開心好多呢~!!




沒有留言:

張貼留言