廣告

2011年9月26日 星期一

落雨都照出街


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 374)

9月25日星期日

今日約咗 Mui Be family 去行山 , 點知天公不造美 , 一早起身已經落緊雨 , 媽媽唯有叫叔叔 check 吓天文台 , 睇吓邊區無落雨.............就改去嗰區玩~!! 原本改咗過香港區行, 但係 ee 收到小寶媽嗰電話, 話香港區開始落雨叫我哋唔好過去 , 咁啱我哋呢邊已經無落雨 , 於是決定照原定計劃返粉嶺行 , 點知揸車入到上水............啲雨越落越大 , 唯有取消所有行程 , ee 見我咁失望................於是叫爸爸媽媽嚟佢屋企坐吓 , 就係咁..............我哋成家人响ee 屋企 hea 咗成個幾鐘 , 見停咗雨啲大人決定去洪水橋食 lunch , 估唔到食完 lunch 停哂雨 , 媽媽就叫埋 Mui Be family 嚟我哋屋企附近行吓喇~!!!!!!!!!!

呢度就係陪住我成長嘅地方~!!




BeBe 話我無介紹錯呢~!!





難得兩個學生入到嚟..............點少得呢張大合照~!!!!!!!!!!





行行吓見到呢隻可愛嘅貓貓





爸爸忍唔住影佢 , 點知佢就先發制人................不停鬧爸爸呢~!!





唔知大家有無發覺 , BeBe 同我出親街都笑哂口~!!





原因係...............我叫 ee 同叔叔比佢自由行 , 所以佢咪咁開心囉~!!





玩咗成個鐘開始又落雨...............於是回程行番去停車場攞車~!!





點知行到一半又停咗雨喎 , 啲大人話比我哋沿住學校行多一陣 , 估唔到依家啲學校門口真係靚~!!





Mui Mui 都話想讀呢間學校呢~!!




行多一陣又再落雨 , 大家都行到夠哂皮 , 於是決定返停車場攞車 , 然後各自回家呢~!! 今日好多謝媽媽嘅堅持 , ee 嘅配合 , 我哋先會有街街去 , 仲玩得咁開心呢~!!





沒有留言:

張貼留言