廣告

2011年9月10日 星期六

試食新月餅 ~!!!!!!!!


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 372)

9月10日星期六

今日媽媽同我講..............過兩日就係中秋節 , 每年中秋節我都會應吓節食吓月餅 , 今年都唔例外 , 媽媽買咗盒新嘢比我試~!!

打開個盒發現原來唔只月餅................仲有蕃薯乾添~!!



爸爸媽媽對傳統月餅無興趣 , 今年買咗盒雪糕月餅過節~!!


有四種口味................月餅上仲有隻可愛兔仔~!!



除咗月餅..............中秋節又點少得燈籠呢~!!!!!!!!




媽媽話 : 食月餅配一杯玄米茶就最完美 , 大家不妨試試呢~!!!!!!!!!





拆開個袋................一聞就知係雞肉月餅 , 仲好香添喎~!!




未到中秋只可以食一個試吓味 , 媽媽仲好細心幫我切開四小份~!!




一句食得................我就唔客氣喇~!!!!!!!!!



Yummy .................


話咁快我就試食完 , 呢款雞肉小月餅真係好好味 , 唔知媽媽幾時比埋蕃薯乾我食呢~!! 响度預祝大家中秋節人月倆團圓 , 中秋節快樂呀~!!!!!!!!!







沒有留言:

張貼留言