廣告

2011年9月14日 星期三

有驚無險的迎月日


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 521)

9月11日星期日

天文台話中秋節會有幾陣驟雨 , 媽媽擔心我到時無街街去 , 所以趁住好天就同我去郊遊 , 目的地係流水嚮水塘 , 落咗車媽媽即刻同我噴蝨水响手腳 , 跟住我就急不及待唔等佢哋自己走去附近啲草地留味 , 仲越行越遠 , 媽媽不停叫我 , 我都唔理佢 , 就响嗰陣時有隻流浪大狗樸出嚟聞我 , 媽媽即刻話比爸爸知 , 跟住仲叫我返嚟...............特然間又跑多另一隻流浪狗出嚟 , 爸爸見到咁情形...............憤不顧身即刻走嚟我度...............仲大叫嚇啲流浪狗 , 我就乘機跑番去媽媽度 , 好彩啲流浪狗驚人咋, 而我就嚇親媽媽 , 經過呢件事我發覺爸爸好man 同埋好緊張我 , 我唔敢再自己周圍走 , 令願跟住爸爸同媽媽呢~!!

行完一段石屎路, 終於可以跑吓草地喇~!!



睇吓我玩得幾開心~!!





爸爸叫我坐定定比佢影, 當然無問題啦~!!




影完起程行家樂徑....................





途經呢條橋..................





緊係要影張相留念呢~!!





我見周地都有一粒粒好香嘅果實 , 忍唔住偷食咗一粒 , 就比媽媽發現咗 , 唔駛問緊係要捱鬧
啦 , 鬧完我仲想我笑住影相 , no way ~!!!!!!!!!!




媽媽見沿地有咁多果實 , 怕咗我再偷食 , 掉頭行番出大路~!!





行番出嚟我又可以再跑草地 , 緊係開心啦~!!





玩咗成個鐘 , 係時候走 lu ~!!





爸爸好叻叻第一次影到我隻腳板仔~!!





迎月日就係响有驚無險下渡過咗 lu ~!!!!!!!!!!




Bye Bye .....................

沒有留言:

張貼留言