廣告

2011年6月26日 星期日

田夫仔


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 62)

6月26日星期日
今日原本Plan好咗去游水水 , 點知.............尋晚半夜落咗場雨 , 搞到今朝見唔到太陽伯伯出嚟 , 天文台仲話今日會有雷雨 , 為咗安全起見 , 取消咗去游水水 , 改去郊遊呢~!!
落咗車見到呢舊木~??

原來呢度係比人練太極~!!

等我都坐响度吸收吓太極嘅磁場 ~!!

吸收完係咪靚仔咗呢~!!

沿住呢條長長嘅水壩開始行............., 响未行之前留番少少味先~!!

沿途見到好多小白菊花

一直向前行..............

石邊長滿好多小黃菊花

行到嚟呢度 , 有條樓梯直落見到有條橋 , 不過我哋今次唔行落去lu ~!!

行行吓.............有隻好大嘅蝴蝶响我前面~!!

隻蝴蝶擋住咗我嘅去路 , 點算呢~??

突然間佢打開咗對翼 , 啲花紋好靚呀))))))))

睇咗一陣 , 媽媽叫我小心啲行唔好踩到佢呢~!!  ByeBye 喇蝴蝶~!!

行到盡頭 , 回程經過呢條橋~!!

見到前面有個涼亭 , 走去八掛吓順便休息一陣先..............

呢度真係好舒服呢~!!

同媽媽坐低休息吓~!!

休息咗一陣............起程由水壩行番出去攞車 lu ~!!

向途中比媽媽見到咁靚嘅花花 ~!!

話咁快就行到嚟攞車 , 係時候要返屋企洗白白 lu ~!!

今日行咗二個幾鐘 , 天公又造美 , 我玩得好開心呢~!!  
 
 
 

沒有留言:

張貼留言