廣告

2017年6月30日 星期五

百花林 + 飛鵝山



4月30日星期日


今日約咗艾華斯姐姐去街街 , 咁耐無見梗係要一齊食個 lunch 先啦 , 媽媽揾咗間 cafe 嘆住冷氣食 lunch , 仲歡迎埋我呢位小朋友 , 實在太正喇  , 唔講咁多...............即刻去相~!! 


位於觀塘嘅樓上鋪 , 好有特式嘅家具店同 cafe , 食物仲唔錯呢~!! 








 


食飽飽出發去行山  , 今日我哋第一次行呢度 




大部份都係樹蔭 , 超正呢~!! 




咁耐無見姐姐 , 捉住佢影張相留念先....................smile 




姐姐又同我影合照留念




呢度長期曬唔到太陽 , 所以有好多樹葉同青苔




話咁快就行完呢條衛奕信徑




跟住我哋會行去蠔涌




因為要避狗 , 所以行咗嚟呢度




睇吓我幾乖.................等埋媽媽先行




我都會簡唔中跟住姐姐行




爸爸响前面等梗我 , 呢度環境好靚架




入村嘅路 , 好古色古香 , 我又做咗攝石狗




好美的蝴蝶




影完未呀 , 眼瞓喇....................!! 




好喇.................入村去完廁所 , 回程 lu 




睇吓我行得幾開心




經過呢度又坐低影張相留念




第二站 : 飛鵝山 
第一次嚟呢度 , 可惜天氣不似預期




點都要打吓咭




同媽媽影張合照留念




企定定影張相先 , 呢度好大風架




呢度仲有個觀景台 , 不過我哋無行上去睇 , 太多人加上天氣唔靚 ~!! 




坐响涼亭食包包仲好 , 謝謝艾華斯姐姐嘅愛心包包 , 好味到食唔停口呢~!! 




揸車經過氣象站 




停咗車又影吓相




第一次咁近距離睇氣象站




又同姐姐影吓合照留念




影埋日落相




旅程就告終 , 我哋仲見到發哥 , 不過佢跑緊落山 , 唔好意思叫佢停低影相 , 不過佢有同我哋
揮手呢 , 難忘又珍貴嘅回憶~!! 

謝謝大家收看










13 則留言:

  1. 連發哥也遇到,圓滿的旅程^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........可惜同佢影唔到合照呢。😬

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,可惜我哋响車入面,發哥又趕住跑落山,所以影唔到合照呢。😬

      刪除
  3. 諗返到都開心,個日真係超充實!圓咕碌好叻,行咗勁多路,碌爸碌媽仲厲害,不時遇到梯級仲要抱起咕碌,唔怪得你地全家都咁fit~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有啲相未响 fb 出過架,睇返真係好開心又難忙,下次再約你出街街呢。。😉

      刪除
  4. 發哥見到圓咕碌一定好開心啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.........我同 ManMan 諗法都一樣呢~!!

      刪除
  5. 之前華哥依家又發哥,真係好有緣
    今次行得好開心,可惜我不在港

    回覆刪除
    回覆
    1. 多得碌爸見到話我哋知 , 發哥同我哋揮手, 好nice 呢~!!
      係啦.........如果你同大爺都响度就好勒~!!

      刪除
  6. 呢到好靚呀! 不過要有車先去得!

    回覆刪除
  7. Merkur 37C Safety Razor - stainless steel - Titanium Arts
    Merkur 37C Safety Razor ford edge titanium 2021 Merkur titanium dioxide skincare has an impressive history of titanium vs ceramic producing quality Merkur's ion titanium on brassy hair shaving products. ion titanium hair color

    回覆刪除