廣告

2017年6月15日 星期四

復活節第一天 @ 花田 BBQ



4月14日星期五



一年幾日復活節假期 , 媽媽一早同我安排好節目 , 今日第一日約咗一班朋友仔去 BBQ , 謝謝天公造美 , 天蔭蔭又有風 , 我哋玩得好舒服又唔熱 , 好正呢 , 即刻去相..................!!



呢張遙遙椅又大又舒服 , 坐上去影吓相留念 ~!! 




Horlick 妹妹笑住出場






家英妹妹第一次見咁多朋友仔 , 有啲緊張呢





布甸仔出場喇~!!!!!!!! 






咕碌家同 Horlick 家合照






咕碌家同布甸家合照






咕碌家同家英家合照






四個靚媽同小朋友一齊合照






當然唔少得好錫我嘅 B 姐姐






未開爐之前同啲食物人物嚟張合照






咕碌同家英妹妹合照





Horlick 同咕碌同布甸合照





家英同咕碌同布甸同 Horlick 大合照





咕碌同布甸合照





Horlick 同布甸合照






Horlick 家同咕碌合照






布甸家





睇吓我玩得幾開心






Horlick 妹妹笑得好甜呢~!! 






玩到五點幾係時候走人






謝謝大家比咗一個開心又難忘嘅回憶比咕碌家





下次見~!! 






8 則留言:

  1. 回覆
    1. 都未有一歲 , 所以仲係好 bb 樣~!!

      刪除
  2. 個個都係老友狗狗,識左好多年~

    回覆刪除
    回覆
    1. 計計吓........又真係識咗好耐呢。😬

      刪除
  3. 嘩哈哈! 我以為你唔記得出添! 嗰日真係玩得好開心呀! 又有咁多小朋友陪我玩, 間BBQ場食物又唔差,係好介紹的好去處! (^0^)b (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 點會唔記得呀? 順序寫.........一定唔會 miss 咗 , 嗰日真係玩得好開心 , 等秋冬再搞一個bbq , 到時你一定要到呢~!!

      刪除