廣告

2017年6月5日 星期一

3月份活動


3月份活動


因為電腦壞咗 , 無咗好多相嘅關係 , 呢篇 blog 得返三張相咋 , 好心痛呢~!!

今日凍凍地...............一家人响屋企附近行吓 , 欣賞一吓春天開嘅花花 , 真係賞心悅目 , 去相...............!!

一片艷紅色的花襯托下 , 我係咪好型仔呢 ? 



揾到一棵開得好燦爛嘅洋紫荊樹 , 好似去咗日本睇櫻花咁 , 一定要同媽媽影合照留念~!! 




返屋企途中 , 又比我哋見到開得好燦爛嘅炮仗花 




春天真係好多花花睇 , 大自然嘅力量真係好神奇 , 大家不妨停下腳步 , 感受一下大自然嘅氣息呢~!! 




3月18日星期六


今日媽媽放假 , 响屋企整咗香蕉蛋糕比我食 , 真係香到忍唔住偷食呢~!!









3月19日星期日

今日因為落雨嘅關係無街街去  , 媽媽陪我响屋企玩玩具 , 我都一樣咁開心呢~!! 






3月25日星期六


天文台話星期日會落雨 , 媽媽怕我無街街去 , 所以提早一日帶我去街街 , 仲約埋靚女 Chibi 去綠在元朗玩 , 因為個天想落雨 , 媽媽唔敢帶大機 , 用手機同我哋影相咋~!! 


話咁快就行到嚟綠在元朗 





Chibi 好怕羞 , 同我合照企到老遠 ~!!






呢張合照算近啲呢~!!






同 Chibi family 合照






坐定定做吓模豆比媽媽影






側側頭係咪好 cute 呢?






影完相我哋去咗狗公園 , 不過太多蚊 , 影完呢張相即閃






過咗隔離個公園影相 , Chibi 企定定比我哋影






有靚女陪心情特別靚~!!






我哋仲去咗7-11 買雪糕食 , 媽媽請埋 Chibi 食 , 睇吓我有雪糕食幾開心





食完雪糕就各自回家 , 今日玩得好開心呢~!! 



謝謝收看~!! 







12 則留言:

  1. 第一張相影得咕碌仔好有性格

    回覆刪除
  2. 真係會心痛呢~~不過唔緊要,最美好嘅時刻已深印腦海,相可以再去影呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽揾相揾得好辛苦 , 睇見得返咁少相..........難免心痛呢~!!

      刪除
  3. 星期六我都有去公園,可能天氣太熱或氣壓關係,真係多左好多蚊呀!
    圓咕碌條脷仔好長喎,哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁 Man Man 有無比蚊咬呀?? 謝謝你入嚟探我呢~!!
      偷食真係有難度架 , 伸到最長先 lam 到少少咋~!!

      刪除
  4. 有得出街玩特別醒神喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,出街探索新事物,所以好醒神呢。😉

      刪除
  5. 淺景深個幾張好靚好pro喎!用單反影架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 玩咗大機十年了 , 謝謝讚賞~!!

      刪除