廣告

2014年6月17日 星期二

父親節 2014


6月15日星期日

今日係一年一度嘅父親節 , 爸爸一早同我講...............叫我唔好一早叫佢起身 , 比佢瞓晏啲 , 咁就送咗份好好嘅父親節禮物比佢 , 咁簡單嘅要求 , 我當然應承佢啦 , 卡卡~!! 


我哋二點半到達 , 揀咗行呢度~!! 



坐定定影張水塘相先




跟住開始 hea 行




爸爸想我同啲車車影相 , 今日佢大哂 , 我無得 say no 呢~!! 




揀咗行呢段路 , 係因為沿途有樹蔭




呢到好好風 , 企响度涼吓先..................




估唔到有片咁翠綠嘅小草地比我跑呢




呢到仲有條長長嘅樓梯行落深井 , 不過我無行 , 只係負責介紹比大家行呢~!! 




介紹完畢




回程 lu 




父親節 , 當然要登張同爸爸嘅 sweet sweet 合照~!! ^0^




爸爸換咗架新車 , 我都係第一次同新車合照呢~!! 



返到屋企仲要比媽媽幫我洗白白 , 吹毛毛 , 食埋 dinner , 我就去揾周公 , 爸媽就去接爺爺嫲嫲 , ee 出九龍食 dinner , 慶祝父親節 , 响度祝大家父親節快樂~!!!!!!!!! 




22 則留言:

  1. 見到碌BB真係好開心!^_^
    最鍾意綠草地個張相!BB你的毛長得都幾快喎!
    想問下你坐車要扣安全帶嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽到 janejane 咁講咁..........我真係好開心。
      綠葉襯托吓..........出嚟嘅效果估唔到咁靚,哈哈.........其實都唔算好長,不過影出嚟就好似好長呢,錯覺嚟架。
      我坐响媽媽大脾,唔駛扣安全帶呢。

      刪除
  2. 父親節,圓咕碌一家都咁快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 Ruby ee ,我相信你都一定過咗過開心嘅父親節。

      刪除
  3. 我都“無意中”行過呢度呢,不過當時無着運動鞋就無入到郊野公園,但就行過條樓梯通到深井大街~ 仲食佐碗麵先行返青山公路 哈哈
    祝咕碌爸父親節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈........估唔到你都行過呢度喎,下次你返嚟,媽媽真係頭痛唔知帶你去邊度玩好呢?因為你好多地方都去過呢。
      我代爸爸謝謝你。

      刪除
  4. 圓咕碌真係乖仔呀~~
    樹蔭低下無咁熱最適合,依家好焗要小心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日真係有啲焗架,所以媽媽不停用凍水同我噴濕全身,加上 hea 行半個鐘,所以唔覺得辛苦呢,開心得到殷師奶嘅關心呢。

      刪除
  5. 哈哈,圓咕碌是隻小狗,不旦可愛仲有靈氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小愚探訪,仲讚我有靈氣,開心呢。

      刪除
  6. 咕碌仔企起身個張相好醒目呀! 咕碌爸成身藍色好趁架新車, 佢一定好鐘意架車喇! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多得有綠葉扶持咋,爸爸依家對個二奶仲好過我同媽媽呢,卡卡。

      刪除
  7. 胃仔唔痛, 心情都靚啲, 笑容都開心啲! 碌碌笑係最靚仔嘅! (^皿^) (^皿^)

    回覆刪除
    回覆
    1. B姐姐講得啱,無病痛心情都特別靚呢。

      刪除
  8. 圓咕碌好貼心啊,真係唔早起叫醒爸爸∩__∩

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法啦,爸爸要求到,加上一年一度父親節,對我嚟講...........呢個要求無難度呢,卡卡。

      刪除
  9. 你有無送個b'day kiss 比爸爸先? ^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好啦.........靜雞雞話比月ee 知,每日我都要錫過爸爸先安落架,卡卡。

      刪除
  10. You always show the kawai pose to Daddy...everyday is father's Day leh ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐講得無錯.............日日都係父親節 , 因為我日日都比個kiss 爸爸呢~!!

      刪除
  11. 架車好靚喎,同你一樣咁靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?聽到 Man Man 咁講......... 真係超開心呢。

      刪除