廣告

2014年6月25日 星期三

英倫主題生日會


6月17日星期二

今日參加一個好有特式嘅生日會 , 以英倫為主題 , 壽星家庭還請咗專業嘅攝影師同拍片大師為大家服務 , 務求令在場每一位賓客有個開心又難忘嘅回憶 , 即刻去片.................


生日蛋糕都係以英倫為主題 , 係咪好靚呢~? 



壽星仔 " Qubi " 出場喇................!! 




我當然要同5歲嘅壽星仔影返張合照留念~!! 




為咗同個主題配合 , 我揀咗呢條紅色格仔 collar , 大家話襯唔襯 ? 




我個女神 " 豆豆 " 都有嚟架




hehee................點少得同女神合照~!! 




仲見到三小花嚟咗 , 真係好耐無見佢哋呢~!! 




好開心撞返以前 Yahoo Blog 嘅朋友仔 " Poupee " 




識咗幾位靚女 , 等我同大家介紹吓 , 由左至右: 蛋蛋 , 栗子 , 兩位 " 豆豆 " 




第一次比咁多女圍住 , 有啲緊張呢~!! 




同三小花影返張合照留念




全場最細小嘅 " 冬甩 " 




影完電話亭 , 又影吓呢個郵筒




大人嘅食物好豐富呀)))))))) 




壽星仔 " Qubi " 坐定定聽我哋唱生日歌 , 然後切蛋糕~!! 




除咗蛋糕 , 仲有好多好可愛嘅 cupcake 




好開心識到呢位靚女 , 佢叫 " Healthy " 




擺個靚 pose 比爸爸影沙龍相




女神 " 豆豆 " 係全場最健美嘅一個




同完最健美嘅合照




當然要同全場最細粒嘅冬甩合照呢




又食又玩又影又拍片 , 咁就過咗三個半鐘 , 估唔到仲有咁靚嘅 cupcake 拎返屋企慢慢嘆



呢個生日會响一片歡樂聲中渡過咗 , 真係有啲唔捨得 , 謝謝 Qubi 姐姐嘅邀請 , 咕碌家玩得好開心呢~!! 







28 則留言:

  1. 最初睇相以為壽星係女仔, 原來係男仔, 因為佢件衫仔好似裙呢! 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.......B姐姐無睇錯,佢真係著咗條裙,初時我都搞錯佢係女仔,後來先知佢係男仔嚟架,原來佢媽媽好鐘意幫佢扮成女仔架,卡卡。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀........仲要女多過男,我嗰日好有艷福呢。

      刪除
  3. OH no...it's my cup of tea indeed~recently I just present British concept to my client :)
    P.S. I love the snap U take at mail box~kawai leh ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來靚姐姐都係英倫迷,我相信你個 client 一定會滿意你嘅設計,今次最開心係攝影哥哥幫我哋影咗張好正嘅全家福呢。

      刪除
  4. 壽星仔 " Qubi "張相,你影得佢好型仔呢!
    碌BB同佢女神 " 豆豆 " 好襯呀!豆豆咁靚,BB好識揀喎!^_^
    BB嘅紅色格仔 collar,我都鍾意呀!格仔布我like!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈............都要佢本身型仔至得呢~!!
      豆豆只不過係我其中一個女神 , 女神可以有好多個 , 我嗰日就睇中咗靚女 " Healthy " , 得一歲半 , 簡直美貌與智慧並重 , 卡卡~!!
      估唔到 janejane 都 like 格仔 , 我同你真係好啱 key 呢~!! ^0^

      刪除
    2. 碌BB,做乜咁花心呀!你有幾多個女神o架?

      刪除
    3. 哈哈..............janejane 唔好嬲 , 我講吓笑咋 , 我查實對豆豆好專一呢~!!

      刪除
    4. BB,我好開通架!如果係真心嘅!即使小小花心,而大家又坦白接受到嘅!其實都可以和平相處嘅!不過現今有好多個體唔係真心囉!所以攪到非常混亂,法則規矩就咁產生喇!用法來治人或治物,都唔可以治本囉!

      刪除
    5. 明白,我會向你好好學習呢,卡卡。

      刪除
    6. 碌BB,我又來啦!嘻!

      刪除
    7. 唔好意思呀..............最近比較忙 , 今日先有時間 update 呢~!!

      刪除
  5. 個蛋糕好特別, good good ~

    回覆刪除
  6. Wa 個party 好正呀~
    圓咕嚕帶左格仔collar好襯個主題!!
    仲要咁多靚女真係開心C啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個 party 真係幾特別 , 有專人幫你拍片同影相 , 咕碌家都係第一次咋 , 所以覺得好好玩呢~!!
      屋企有個形象指導(媽媽) , 出席唔同場合都交哂比佢處理 , 我只係負責玩同食呢 , 卡卡~!!
      Jim Jim 唔駛羨慕我 , 下次叫埋你去 , 等你都識返個女朋友仔 , 咁就唔駛一支公去游水呢~!!

      刪除
  7. 淨係睇見都開心呢! d女仔咁靚, 實開心c咕碌仔喇....^^ 仔仔個煲呔好型呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心 Grey ee 睇相都感受到嗰份喜悅 , 見到咁多靚女 , 我真係玩得好開心~!!
      多謝 ee 讚我嘅形象指導媽媽 , 佢真係幾有眼光呢 , 卡卡~!! ^0^

      刪除
  8. 好 feel,有趣同開心嘅 party 吖!咕碌仔同女神好襯吖 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 參加過咁多生日 party , 呢個真係好特別 , 我哋一家玩得好開心呢~!!

      刪除
  9. 好特別的主題生日會^^ 大人同狗仔都好開心咁~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀................個個都玩得好開心呢~!!

      刪除
  10. 其實想講......咁多朋友之中,你最型英帥靚正!!我講堅架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都講堅...............比你笑屎我喇~!!!!!!!!! ^0^

      刪除
  11. 圓咕碌,D野食係你地自己食哂,定係同Daddy、Mummy分嫁?*O*

    回覆刪除