廣告

2014年6月4日 星期三

2014 夏水禮


6月1日星期日

一連兩日公眾假期 , 加上天氣咁炎熱 , 33度高温下.................係時候同爸媽出海暢泳 , 今日我哋揀咗去麗都灣游水 , 貪嗰度風景正又近近地 , 唔駛長途跋涉呢~!! 


藍天白雲襯托下嘅汀九橋 



望住青馬大橋游水真係零舍唔同啲~!! 




落水游喇.................游呀.................游...................




我要加油................就嚟游到岸邊呢




睇吓我幾叻叻..............無整濕個頭仔架





啲海水仲好清澈呢




話咁快就上咗岸邊 , 係咪好叻叻呢 ?




難得近距離見到"汀九橋" , 點都要影張相留念




仲有青馬大橋




點少得同媽媽影合照留念呢 , 卡卡~!! 




有不速之客嚟咗沙灘 , 媽媽叫我唔駛打招呼 , 遠處 hello 就得




開估...............係一對海鷗嚟架




游到攰................到爸爸接力呢




玩咗二個幾鐘 , 係時候去沖身 lu 




再見喇...................麗都灣 , 有機會再嚟玩過~!! 




6月2日 (端午節)

全家人响屋企 hea 爆 , 雖然我無得食糉 , 但係我有媽媽整比我嘅西瓜雪條食 , 我已經好滿足 , 睇吓我個食相就知有幾好味呢~!! 



爸媽陪到我六點鐘 , 跟住佢哋返爺爺嫲嫲家做節食飯 , 我當然去揾周公傾計啦 , 快樂嘅假期就這樣畫上句號 , 希望大家同我一樣...............有個開心又難忘嘅端午節假期呢~!! 







35 則留言:

  1. 碌BB,我一見你就笑!^_^
    點解你瘦左咁嘅!不過你叻過我好多,游水游得咁叻!拍手掌。

    回覆刪除
    回覆
    1. janejane 嚟探我,我都好開心呢。
      錯覺嚟架..........濕咗水睇落瘦咗,其實我呢排肥咗呢,卡卡。
      估唔到我游水叻過 janejane 呢。

      刪除
    2. BB有雪條食,我又想食喎!嘻!

      刪除
    3. 下次你撞到我,我請你食又點話吖,卡卡。

      刪除
  2. 咕碌仔示範正牌嘅狗仔式游泳法, 係唔洗濕頭嘅! 真係未見過游泳選手咁可愛嘅呢, 又叻又靚仔, ee錫啖先....>♥<

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 Grey ee 讚我游水叻叻,聽到你咁講..........我好開心呢。

      刪除
  3. eeeeeeeee濕咗水的碌碌,都仲好有肉感 wor, 好可愛.

    回覆刪除
    回覆
    1. ee 呀, 唔係肉感嚟架,呢身肌肉..........我操咗好耐呢,卡卡。

      刪除
  4. 個幾日真係好啱游水消暑,仲要有西瓜雪條,好嘆呀!!
    圓咕碌濕身唔濕頭Look好可愛呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.........呢啲天氣唔落水就要留响屋企嘆冷氣,我寧願同陽光玩遊戲呢。
      哈哈........我要keep住我嘅靚仔樣,唔可以整濕頭仔呢。

      刪除
  5. 咕碌仔, 你個濕 look吸引c人了, wow, wow .....

    回覆刪除
  6. 碌碌真幸福,有媽媽帶佢去游水,仲有自家製雪條食添~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. o.k. 啦,唔講得上幸福,只不過有位好錫我嘅媽媽同爸爸呢。

      刪除
  7. Never know "麗都灣 "is the pretty place indeed....glad to see you have the wonderful summer time with Daddy Mummy! Specially want to taste your Water Melon Ice XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好嘢........我又介紹咗個好地方比靚姐姐呢。
      除咗西瓜雪條,媽媽仲整咗青森縣蘋果雪條比我食,有機會請靚姐姐食吖。^0^

      刪除
    2. OMG~~~~~Apple also is my favorite taste leh ❥❥❥U're the most lucky baby :)

      刪除
    3. 蘋果咁有益,靚姐姐又食得健康,我都估到你鐘意食蘋果呢,卡卡。

      刪除
  8. 個沙灘好似都嘅乾淨喎! 不過遲啲唔知會唔會比人整到髒晒!
    今次條雪條可以食幾多次呀! 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸媽貪呢度近,加上有得沖身,估唔到啲海水咁清呢,希望啲人有公德心,執番自己啲垃圾走,咁大家先會玩得開心呢。
      條雪條係我同媽媽一齊食,所以一次就食哂呢,卡卡。

      刪除
  9. ee 挨咗成個禮拜返工侷桑拿的日子... 碌碌, 睇見你就爽哩..好羨慕呀

    回覆刪除
    回覆
    1. ee 公司部冷氣又壞咗?咁真係辛苦呢,希望快啲整番好部冷氣,咁ee就唔駛焗桑拿呢。
      哈哈........唔駛羡慕我,ee 都買個西瓜返屋企同兩個女一齊食,好 sweet 架。

      刪除
  10. Whoa~ 我未識過游水唔整濕頭(好亂陣),咕碌仔真係叻!
    天氣甘熱,我都要食西瓜雪條!

    回覆刪除
    回覆
    1. Joyce 姐姐唔好笑我啦,我又 keep 住個靚仔樣,唔係點識靚女呢,卡卡。
      好好,下次返嚟香港請你食吖。

      刪除
  11. 哈哈....有自家製西瓜雪條食咁正,真係好幸福呀
    游完會唔會食多d野架

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽仲整咗青森縣蘋果雪條比我食,呢個夏天簡直涼透心呢。
      哈哈.........我都想,不過媽媽都係比番咁多份量嘅糧比我食咋。

      刪除
  12. 圓咕碌游過龍舟水,身體強健又靚仔。

    回覆刪除
  13. 藍天下有得游水,回家仲食埋雪條爽晒*^O^*

    回覆刪除
  14. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  15. 夏天對毛小孩黎講 . 游水真係一個唔錯選擇

    回覆刪除