廣告

2014年2月26日 星期三

再度重遇你


2月23日星期日
 
今日約咗 Juicy family 去街街 , 因為佢哋住香港區嘅關係 , 好少過嚟九龍區 , 今次就帶佢哋去秘密花園玩吓 , 影吓相 , 未去秘密花園之前 , 我哋約咗响旺角等 , 跟住一齊去奧海城食 lunch , 食飽飽先玩餐飽~!!  
 
 
嚟到秘密花園 , 近門口嗰邊封咗大半草地維修 , 得番呢邊可以跑咋~!!

 



難得天氣咁好 , 等我周圍行吓先....................
 





 Juicy 急不及待要玩波波呢~!!
 
 
 
 
 毛小孩嘅快樂................就係咁簡單~!!
 
 
 
 
 Juicy 有波波玩就唔會理我
 
 
 
 
 好彩仲有豆媽錫我呢 , 卡卡~!!
 
 
 
 
就响呢個時候.................比我重遇 Happy 仔 , 唔知大家仲記唔記得 , 响一年前我第一次見 Happy 仔嘅時候................佢患咗癌症 , 做化療食鏢靶藥................令到 Happy 仔無哂啲毛毛 , 經過一年光景 , 佢終於打勝仗 , 依家佢已經完全康復哂 , 真係好開心又感動~!! ^0^
  
 
 
 Happy 仔 , 你要 Keep 住健健康康 , 做個 happy boy 呢~!!
 
 
 
 
 跟住我識到呢個女朋友仔 , 佢同我玩咗一陣就走 lu~!!
 
 
 
 
 哈哈.................好彩不停都有新朋友仔陪我玩~!!
 
 
 
 
 呢隻係比熊嚟架 , 唔好搞錯呢~!!
 
 
 
 
 熊出沒主意...............佢好鬼熱情 , 同佢玩相樸玩到一身汗~!!
 
 
 
 
 跟住又比我識到呢個新朋友仔 , 佢得一歲大 , 勁爛玩~!!
 
 
 
 
 你唔好咁咸濕啦.................我係男仔嚟架~!!
 
 
 
 
 玩咗咁耐..............我哋行咗去海邊影吓相~!!
 
 
 
 
 大膽到同媽媽擒出去堤壩影相~!!
 
 
 
 
 難得入到嚟堤壩 , 雖然好大風但係都要影番張沙龍相留念~!!
 
 
 
 
 行到尾影埋燈塔先走呢~!!
 
 
 
 
當然唔少得揾人影番張到此一遊大合照~!!
 
 
 
 
 因為吹到好凍嘅關係................等唔到影日落相 , 美中不足呢~!!
 
 

 
跟住我哋揸車去深井陳記食燒鵝 , 今次坐花園呢邊食物水中高好多 , 連隻燒鵝都新鮮好多 , 飲飽食醉已經七點半 , 係時候埋單各自返屋企 , 回到家仲要洗白白吹毛毛 , 差唔多九點我攰到去揾周公傾計呢 , 今日玩得又開心又盡興~!! 

30 則留言:

  1. 行程好豐富呀 (尤其係陳記燒鵝, 諗起都想食 :p)
    慶幸happy仔的爸媽, 對佢不離不棄, 並肩戰勝病魔!
    希望大家的毛孩子都健健康康!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有朋自遠方來,一定要帶朱屎家食好嘢,隻燒鵝好快就食哂 lu~!!
      Happy 仔好好彩有個負責任嘅主人,依家每日食全HM ,好幸福呢。
      希望所有小朋友都健健康康呢。

      刪除
  2. 你同媽媽擒出去堤壩影相,影得媽媽好活潑青春呀!真作係好大風喎!吹到毛毛豎起。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該話..............我哋全部人都好大膽 , 擒出去係有難度呢 , 卡卡~!!
      原本想影日落................吹到啲大人都頂唔順叫走 , 你就估到有幾大風~!!

      刪除
  3. 今日數碼港見到隻狗好似juicy呀! 好靚的...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩? 不過一定唔係朱屎 , 因為平日無人帶佢出街街呢~!!

      刪除
    2. 大人要揾食,無辦法呢。

      刪除
  4. 我記得Happy 仔呀! 當時見佢個樣真係有啲擔心! 現在見到佢咁靚仔真係好啦! 所以有個愛心家長嘅毛小孩真係有福呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. B 姐姐好記性 , 依家見到 Happy 仔咁活潑 , 我都放心哂~!!

      刪除
  5. 好開心嘅一日假期, 快樂其實真係好簡單, 天氣晴朗, 身體健康, 好朋友相聚......就係好時光! 好高興見到Happy好返, 幸福嘅毛孩子. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Grey ee , 你都好快樂吖 , 得閒行吓花墟 , 睇吓蘭花坐低食件cake , 真係一大樂事嚟呢 , 我講得啱唔啱呢~?

      刪除
    2. 咕碌仔仔最知我心, 錫哂你 >♥<

      刪除
    3. 証明大家都知足常樂呢。

      刪除
  6. HAPPY仔....加油呀~~真係唔容易!!
    今日草地又海景,一定玩得好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 見番 Happy 仔 , 令我明白到健康真係好重要 , 殷師奶都要身體健康呢~!!
      由中午玩到夜晚................真係開心得嚟又攰爆 , 卡卡~!!

      刪除
  7. 遇到咁多朋友仔陪玩,開心喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要全部都係靚女 , 開心指數簡直爆登~!!

      刪除
  8. 個日真係好好天~~同朋友仔去玩、去吹吹風就最啱:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 趁住未到夏天 , 真係要玩番夠本呢~!!

      刪除
  9. 看來毛小孩是踢波高手呢.... 我見到happy 仔好番都為牠開心, 佢看來精神好掂啊....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個朱屎妹妹係一名波痴 , 佢眼中只有波波呢 , wakakaaaa

      刪除
  10. 主人嘅不放棄, Happy 仔嘅堅強面對, 相比現今輕率放棄生命嘅人類, 真係一個學習面對困難嘅好例子

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得好好 , 希望大家珍惜生命 , 愛護毛小孩~!!

      刪除
  11. 有咁多新舊朋友仔同你玩,睇見你個開心樣,真係好可愛呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 話比 Man Man 知..............我嗰日識咗好多個靚女呢~!!

      刪除
  12. 我都有去過呢度影日落,好美的 ^^
    咕碌仔識左好多新朋友 wow , so happy ^^
    Happy 仔有家人照顧,好番真好啊, 家人無放棄任何機會, 哪些因少事就棄養的,要好好反思

    回覆刪除
    回覆
    1. 水平線影出嚟嘅日落一定好美,下次無咁凍再影過。
      非常認同森里講嘅嘢,棄養嘅主人真係要好好反思呢。

      刪除
  13. 呢個花園好多毛小孩去啊 ^^
    知道happy 仔好返真係good good good news 啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家封咗大半草地,少咗好多地方玩呢。
      真係替 Happy 仔開心呢。

      刪除