廣告

2014年2月14日 星期五

中西合璧情人節


2月14日星期五

今日係十九年嚟第一個中西合璧嘅情人節 , 首先祝我一位識咗好耐嘅 Blog 友仔同佢情人百年好合 , 永結同心 , 揀咗今日咁特別嘅日子共諧連理 , 恭喜月ee 呢~!!!!!!!
對於我嚟講.............今日同平時無咩嘢特別 , 因為每逢初一十五媽媽都要食全齋 , 所以今日都唔例外 , 爸爸一早訂定位同媽媽食齋慶祝 , 响度祝大家情人節快樂 , 無情人嘅都可以同親人朋友慶祝一番 , 過一個 sweet 又溫馨嘅情人節~!!!!!!!

 
Happy Valentine's Day 

 
我呢份心意唔知大家收唔收到呢?

30 則留言:

  1. 見到你真係冧晒^^情人節快樂~~

    回覆刪除
  2. Happy Valentine's Day to Kolok Family.....^♥^

    回覆刪除
  3. 碌BB,情人節快樂!你的情人呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我約唔到女神,所以响屋企渡過呢。
      祝 jane jane 情人節快樂~!!

      刪除
  4. 情人節快樂, 多謝你呀圓咕碌

    回覆刪除
  5. 碌碌, 你約唔到女神, 咁同媽媽爸爸一齊過都可以呢! ( =*-*)/\(*-*= )

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀........同爸媽過咗一個好sweet 嘅情人節,因為有士多啤梨食呢,卡卡。

      刪除
  6. 收唔...........到吖,因為你瞅住鏡頭的眼神,似有千言萬語,我被電暈了。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakakaaa.........比你笑屎我呢,情人節快樂。

      刪除
  7. 回覆
    1. 咪玩啦.........狂小子,一定同情人過咗一個好甜蜜嘅情人節呢。

      刪除
  8. 回覆
    1. 呢件係我嘅飲衫嚟呢,情人節同大爺點過呢?

      刪除
  9. 多謝圓咕碌嘅心意,全部收到哂。
    祝你一家佳節快樂!

    回覆刪除
  10. 你的心意EE 收晒啦 ^3^ ... 另外想問你mami, 此blog 如有留言咪有email 比版主o既, 我地最初是否要set d 咩先收到架? 因為ee 有朋友想知, 但我忘記左 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心ee 收到哂我嘅祝福。
      唔駛架........只要留完言,然後click 下面"通知我"嗰格,咁就收到通知呢。

      刪除
  11. 回覆
    1. 如果唔係點冧我個情人呢,卡卡。

      刪除
  12. 碌碌咁乖仔, 係爸媽嘅至愛情人..

    回覆刪除
    回覆
    1. ee 點知架?爸媽真係咁同我講呢,卡卡。

      刪除
  13. 我即將要來探圓咕碌喇!唔知圓咕碌媽媽有無 email,方便私信呢?:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪真架? 好開心呢~!!
      歡迎你嚟香港 , 期待見面呢~!!

      刪除
  14. Yeah~I believe you+your Mummy & Daddy~Everyday also is Valentine Day❥❥❥

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.............靚姐姐真係了解我呢 , 日日都係情人節 , 快樂就係咁簡單呢~!!

      刪除
  15. 情人節有圓咕碌真係甜到暈:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀.............媽媽都係咁講呢 , 卡卡~!!

      刪除