廣告

2014年2月2日 星期日

2014 賀年花+肉肉植物


2月1日星期六

每年過新年媽媽都會响花墟買賀年花 , 今年都唔例外 , 加上今年佢行咗二個花市 , 所以今年屋企花香味特別濃郁呢~!! 

水仙係全屋最幽香嘅花 , 水仙嘅仙................代表神仙,數株水仙則寓意"群仙"之意,所以水仙花代表"吉祥"之花 , 過年一定唔少得呢~!! 




今年嘅水仙剛好趕在年廿八開花~!! 



媽媽加上彩色絲帶同蝴蝶結 , 扮完靚靚嘅水仙花份外清麗脫俗~!! 




賀年花又點少得 " 蝴蝶蘭 "  , " 蝴蝶蘭 " 有著福氣疊疊來嘅寓意,屬充滿喜氣嘅花語~!! 



呢棵紫色嘅 " 蝴蝶蘭 " 係媽媽年廿八行花市 , 見到靚忍唔住買咗返屋企~!! 




仲有每年一定會買嘅 " 香水百合 " , " 香水百合 " 的花語是" 偉大而純潔的愛 " , 亦代表 " 吉祥 " 之意~!! 


今年响花墟好幸運買到兩支外型一樣嘅迷你" 蝴蝶蘭 " , 又平又靚 , 媽媽親自為它們換盤 , 添裝飾 , 慳番唔少買花錢  ( 因為每年媽媽貪方便都會成盤買返屋企擺 )~!! 












Macro 下的 " 蝴蝶蘭 " 份外美艷~!!





好喇.................賀年花已經介紹完 , 係時候介紹一吓媽媽至愛嘅肉肉植物~!! 

名稱 : " 若綠 " 市面上俗稱 " 葡萄掌 " 


科屬 : 景天科 , 外型似玉米粒 , 非常得意~!! 




名稱 : " 熊童子 " 科屬 : 景天科 , 外型像初生的绒毛小熊腳掌 , 非常可愛~!! 



仲有呢盤..............最高嗰株名稱 : " 金手指 "  仙人掌科 , 獨一無二嘅外型 , 非常特別呢~!! 




名稱 : " 帝玉 " 科屬 : 番杏科 , 原產南非 , 會開花 , 外型非常討好~!! 



介紹完肉肉植物 , 唔知大家又有無興趣種吓呢 ? 咁可愛嘅植物為家居增添不少生氣 , 人都會開心啲 , 响度祝大家花開富貴 , 好運年年 , 恭喜恭喜~!! 




32 則留言:

  1. 蝴蝶蘭真係好靚, 圓咕碌響自己屋企行花市都得啦, 咁多花~^o^~

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係咁.........媽媽咪唔帶我行花市呢,卡卡。

      刪除
  2. 開得好靚的水仙, 我屋企那盤都未開晒

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀........睇到啲花同啲肉肉,真係寧舍開心呢。

      刪除
  4. 碌BB媽媽影花花肉肉好靚呀!我鍾意頭三張肉肉相呀!" 若綠 " 我都想種,好鬼Q!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 jane jane 讚媽媽啲肉肉相靚,媽媽真係好比心機影呢。
      若綠好易種架,只要比佢每日曬太陽,幾日先淋一次水,咁就o.k. 呢。

      刪除
  5. 呢棵紫色雙色蘭花好靚呀! 好似好少有咁?

    回覆刪除
  6. 蘭花好靚呀.....
    肉肉仲正呀)))))若綠可能又叫紅之玉錦......一粒一粒紅卜卜,真係好可愛
    過年後花墟會更多肉肉款,要多D去8下呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咕碌媽:每年新年都會買唔同嘅蘭花擺响屋企,今年啲蘭花仲又平又靚,開心呢。
      哈哈..........你呢個肉肉迷吖,又毒我,我會再去睇,我响花墟揾到間店有好多肉肉賣,有啲品種仲好正,一定會再去行吓呢。

      刪除
  7. 蝴蝶蘭好靚,好多花花吖,睇到花多眼亂, :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽媽好鐘意蝴蝶蘭,因為又靚又襟擺呢。

      刪除
  8. 回覆
    1. 有眼光,真係粒粒脹卜卜,好得意呢。

      刪除
  9. Wow.... What a nice plant!
    Happy New Year!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶茶,祝你馬年笑口常開,心想事成。

      刪除
  10. " 熊童子 " 外型好趣致..喜歡

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽媽嘅至愛,對佢一見鐘情,實在太可愛呢。

      刪除
  11. 點解圓咕碌一張相都冇㗎? 抗議!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.............Belle 咁快就掛住我~!!

      刪除
  12. 葡萄掌個名同佢嘅外型襯到爆,蘭花又好靚呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. Man Man係愛花之人,知你實鐘意呢啲花呢。

      刪除
  13. d相影得好靚, ee好佩服呢! 水仙花同蝴蝶蘭都開得燦爛奪目, 咕碌家今年一定好運常來! \(^0^)/

    回覆刪除
  14. d 花花同肉肉好靚吖!
    呢邊無水仙種呢(氣候關系呱),不過真系好清新脱俗同高雅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 水仙花嘅香味真係好清新 , 非常喜歡呢~!!

      刪除
  15. 我喜歡後幾種的植物, 夠特別, 你媽媽眼光唔錯

    回覆刪除
  16. Wow...your 水仙花份外清麗脫俗~this year I crazy to smell it in HK! Love it too♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐原來都鐘意水仙花嘅香味 , 真係好清香呢~!!
      下次返香港記得揾我 , 好想見吓靚姐姐~!!

      刪除