廣告

2013年12月11日 星期三

飛個靚髮迎聖誕


 
12月8日星期日
 
媽媽响一個月前幫我 book 咗今日去日本姐姐度扮靚靚 , 告別兩個月嘅長毛 look , 未剪毛前爸爸媽媽仲同我去咗廣福狗公園玩咗一陣 , 因為朝早九點半嘅關係 , 狗公園比我包咗場 , 我玩得好 free 呢~!!
 
第一張要出殺手鐧側頭碌冧Fans , 卡卡~!!
 

 
 
比個全身大家睇吓先~!!
 
 
 
 

 
 
 
朝偉眼神又嚟喇................
 
 
 
 

天氣涼咗 , 個 body 剪 5mm , 手腳都留番長咗少少~!!
 
 
 
 

唔知大家有無比我電暈呢? XDDD
 
 
 
 
 
Cool Cool 地都唔錯吖~!!

 


希望大家都鐘意我呢個新 look , 由於剪毛要企足兩個半鐘咁耐 , 所以剪完毛全家人返屋企 hea , 爸媽陪到我六點先去睇"左麟右李" 十週年演唱會 , 咁就渡過咗一個愉快嘅週日~!!




 

50 則留言:

  1. 我暈喇........快D比白花油我搽啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好,即刻拉你搽,卡卡。

      刪除
    2. 搽左好少少.......哈*
      有時間去睇,我無毒你架,包你睇完好想衝去花墟
      http://blog.sina.com.cn/u/1757449167

      刪除
    3. 花墟品種唔多,有無你嗰隻熊品種呢?

      刪除
  2. 一開機就睇你啦!睇完一次又一次,仲要返睇之前扮靚靚篇,你越來越靚仔添!見到你好開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇哈哈..............jane jane 已經比我俘虜咗喇..................註定做我個VIP Fans 呢~!! ^0^

      刪除
    2. 差唔多晚晚都尼架!嘻嘻!

      刪除
    3. 比面比面,媽媽知道咗一定開心屎佢呢,卡卡。

      刪除
  3. 係呀! 廣福嗰邊啲狗主好多都瞓到日上三竿呀! 所以, 以前B哥成日都包埸呢! {{(^皿^)}}
    今次呢輯相, 我最鍾意最尾嗰張, 夠沉實, 好有男人味! (*3*)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來B哥哥以前成日嚟呢度反嘅...............我都係嚟咗兩次咋~!!
      哈哈..............有眼光 , 嗰張相媽媽影出我不一樣嘅男人味氣質呢~!!

      刪除
  4. 我成日想“立“呢隻毛公仔返屋企,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜呢隻公仔同你嘅距離太遙遠呢~!!

      刪除
  5. 唔好用朝偉嚟形容啦, 擺明你碌碌型英帥靚正過佢好多啦..

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..............ee 有所不知 , 用朝偉嚟形容先得到大家嘅認同呢~!!

      刪除
  6. 圓咕碌你好靚仔呀,襯埋咁靚嘅煲呔,你簡直係迷暈黨嘅首領!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakakaaa...............比 Man Man 笑屎我喇 , 不過我唔想做迷暈黨嘅首領 , 怕比警察叔叔拉呢~!!

      刪除
  7. 靚仔唔在講, 仲越黎越BB, ee好想知圓咕碌你點保養ga? ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 心得其實好簡單,只要保持心境開朗,就 keep 到年青呢,卡卡。

      刪除
  8. 哎呀,圓咕碌你的側頭照片真是迷死人啊!我暈了~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........豆丁都比我電暈喇,開心 ing 。

      刪除
  9. 剪定個靚頭去xmas party 呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無Party 呀,只不過睇吓到時有無艷遇呢,卡卡。

      刪除
  10. OMG~電暈ing...All I want for Xmas is you ❥❥❥

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐,我收到你嘅聖誕咭,好鐘意呢,錫哂你。遲啲我會出一輯聖誕相,你張咭都會出鏡,記得捧場呢。^0^

      刪除
    2. Sure...any time also support you baby^^

      刪除
  11. 回覆
    1. 哇哈哈..........狂小子都比我電暈,開心ing 。

      刪除
  12. 你真係冧死人啦~~廣福狗公園好近我屋企架,下次圓咕碌同爸爸媽媽嚟嘅話早啲出聲,有機會可以遇下你地^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩? 好呀好呀...............下次早啲話聲比你知吖 , 出嚟見吓艾華斯姐姐呢~!! ^0^

      刪除
  13. 呢2日凍凍, 你要小心身體, 不過我知道你媽媽一定有做 ~ ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝月ee關心 , 我媽媽係緊張大師一名 , 你放心啦 , 佢唔會比我冷親呢~!!
      不過月ee都要保重身體呀..............記得著多件衫 , 唔好太操勞呢~!!

      刪除
    2. 呢2日真係凍左好多, 早上要起身返工完全係掙扎 > <

      刪除
    3. 我媽媽直頭唔想返工呢~!! XDDD

      刪除
  14. 回覆
    1. 哈哈..........我唔想做殺人兇手呀~!!!!!!!! XDDD

      刪除
  15. 回覆
    1. hohoho...............大師都比我電暈喇...............!!

      刪除